Gå til innhold

Kongen befaler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

elien skrev (2 timer siden):

I dag ble det lagt ut 9 sesonger med Kongen befaler UK (taskmaster) på Discovery+

Hva heter den på engelsk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Safirblå skrev (1 time siden):

Hva heter den på engelsk? 

Tror den heter Taskmaster. Men på Disckovery+ heter den Komgen befaler UK

Endret av elien
la til noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (7 timer siden):

I dag ble det lagt ut 9 sesonger med Kongen befaler UK (taskmaster) på Discovery+

Den engelske varianten er også veldig morsom. Har sett alle sesonger (lastet ned) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (7 timer siden):

Tror den heter Taskmaster. Men på Disckovery+ heter den Komgen befaler UK

Takk skal du ha 😊🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (1 time siden):

Anbefaler faktisk Taskmaster New Zealand!

Åja? Kjente du til noen av deltakerne på forhånd? Liker den engelske fordi jeg bla kjenner til deltakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinneren av kongen befaler la ut bilde av trofeet på Instagram i dag. Ble så skuffet! Hadde gledet meg så til finalen neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (3 minutter siden):

Vinneren av kongen befaler la ut bilde av trofeet på Instagram i dag. Ble så skuffet! Hadde gledet meg så til finalen neste uke

Einar sikkert.. huff! Alle uten Einar kan vinne..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (7 minutter siden):

Jepp, så det selv 😒 Litt overrasket over det at vedkommende fikk lov (hvis det måtte avklares), Discovery vil vel at folk skal se finalen på lineær-tv også? 

Endret av Sally-Go-Round
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (På 11/26/2021 den 20.17):

Enig! 

Jeg liker alt Amir gjør 😄 Min favoritt.

Elsker Amir, han får meg til å smile bare han snakker. Herlig type 😅  Ellers liker jeg også Solveig godt, alle de rare ansiktsutrykkene hennes 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (15 minutter siden):

Elsker Amir, han får meg til å smile bare han snakker. Herlig type 😅  Ellers liker jeg også Solveig godt, alle de rare ansiktsutrykkene hennes 😂

Syns Solveig er overraskende morsom. Ikke bare sånn søt og uskyldig

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (2 timer siden):

Jepp, så det selv 😒 Litt overrasket over det at vedkommende fikk lov (hvis det måtte avklares), Discovery vil vel at folk skal se finalen på lineær-tv også? 

Han la det først ut i går formiddag, men valgte å slette det fort. La det så ut på nytt i dag, så da er det nok avklart. Men kjipt var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 timer siden):

Ja, dette var veldig skuffende... Jeg trodde han var mer oppegående enn det. Vi får anta at det var et dårlig forsøk på en spøk.

Endret av The Kavorka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Duff skrev (2 timer siden):

Jaa! Jeg liker Solveig også🤣 Hun har vanvittig konkurranseinstinkt! 

Egentlig synes jeg hele gjengen er noen artige typer😂

Årets kongen befaler er mye bedre enn de tidligere sesongene synes jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (16 timer siden):

Takk for info 😄  Da har jeg litt å se på fremover 😅 Håper de finner litt bedre oppgaver til den norske neste sesong! Jeg syns de to første sesongene var veldig bra, men jeg syns det virker som om de har gått litt tom for idéer, rett og slett! Blir spennende å se hva slags oppgaver som befinner seg i UK-versjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (3 minutter siden):

Takk for info 😄  Da har jeg litt å se på fremover 😅 Håper de finner litt bedre oppgaver til den norske neste sesong! Jeg syns de to første sesongene var veldig bra, men jeg syns det virker som om de har gått litt tom for idéer, rett og slett! Blir spennende å se hva slags oppgaver som befinner seg i UK-versjonen!

Du kan glede deg! Jeg synes det er rart at Discovery bare har lånt noen oppgaver og ikke flere. Oppgavene de engelske deltakerne får er mye morsommere og spiller mer kreativitet enn logikk. Og så har de team-oppgaver, også hatt det under Covid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte også på stuntet! :sinnatagg: Meeeeen, en bitteliten bit i meg tror det er kødd 🙈 At trofeet er lånt/stjælt og at vedlommende ikke egentlig har vunnet :Knegg:

Endret av Tradegy
Endret innlegg m spoil 🙈
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (22 timer siden):

Reagerte også på xxx sitt stunt :sinnatagg: Meeeeen, en bitteliten bit i meg tror det er kødd 🙈 At han har lånt/stjælt den og ikke egentlig har vunnet :Knegg:

Så fint du fikk nevnt navnet hans her, så du får ødlagt gleden for flere 👍🏼

Endret av Spyflua
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (8 timer siden):

den siste episoden kom i går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...