AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Er det fordi brystene henger så mye at det hjelper ikke med bh? Eller er det ubehagelig med tunge hengebryster heist opp i en bh? Bare lurte på om alle damer får sånn byste når de blir gammel... Anonymkode: d80e9...7ad
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Hæ? Folk bruker da i hovedsak BH Anonymkode: f7c70...57a 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Jeg var bare tidlig i tredveårene da jeg sluttet med BH, gikk endel med sekk på ryggen og den strammet mer enn nok, fikk ikke puste med BH rett og slett. Puppene mine henger ikke mer enn før dada, egentlig føler jeg det er motsatt og at de er finere nå, mange år etterpå. Anonymkode: e8ac4...9a3 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, MarianneE skrev: Definer "opp i årene" først 50-90 år Anonymkode: d80e9...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 En del eldre kvinner var unge på den tiden da det var in å brenne bh'en og har aldri brukt bh. Anonymkode: 8d0c7...5a6 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Fordi bh er ekstremt ubehagelig annet enn til trening, og når man er eldre er kanskje komfort mer prioritert enn utseende. Og nei selvsagt får ikke alle sånne pupper. De må ha en viss størrelse for å klare å henge. Mine speilegg-pupper henger ikke mer nå som jeg er over 40 enn da jeg var barn. Anonymkode: 85fae...58b 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 50-90 år Anonymkode: d80e9...7ad Nei, ikke før 75 og oppover ( og bare noen da). Litt av årsaken er nok at mange blir litt runde i ryggen/ lutende når de blir eldre, og når de heller fremover vil jo puppene synke nedover. Anonymkode: 0a40c...7f8 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Veldig mange bruker feil bh størrelse. Når man er ung og brystene holder seg oppe av seg selv er det ikke så tydelig. Anonymkode: 8524b...216 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Dette må være dagens rareste tråd. Vet trådstarter absolutt ingenting om virkeligheten, kvinnekropper og livet? Anonymkode: b26cd...9f3 15
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Vel, jeg er i midten av 40-årene, og har lenge hatt bryster som henger veldig. Jeg har store bryster, og tyngdekraften kan man ikke gjøre så mye med. Jeg bruker BH, og de sitter best når de er nyinnkjøpt, men dess lenger jeg har brukt dem, dess mindre støtter de, og brystene henger mer. Jeg må kjøpe dyre BH’er, så jeg kan ikke alltid bruke helt nye. Sånn er det bare🤷♀️ Anonymkode: 2faa4...067 4
Gjest Blondie65 Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Jeg er over 50 og jeg har hengebryster. Det har jeg hatt siden jeg var tenåring. Det største problemet er ikke hengebryster men et helt elendig utvalg av BH'er for oss med stor byste i Norge. Forskjellen på en god BH og en dårlig en på meg er 10 cm i høyden. Da kan dere selv tenke dere hvordan det ser ut visuelt i en bluse eller topp. Mine BH'er er behagelige - selv om de er stramme over skuldrene og rundt. Jeg kjøper alle mine BH'er hos Bravissimo.
Janus82 Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det fordi brystene henger så mye at det hjelper ikke med bh? Eller er det ubehagelig med tunge hengebryster heist opp i en bh? Bare lurte på om alle damer får sånn byste når de blir gammel... Anonymkode: d80e9...7ad Begynte å lure om du snakket om en statue. Men jeg liker pupper, er alt jeg har å si
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Er det fordi brystene henger så mye at det hjelper ikke med bh? Eller er det ubehagelig med tunge hengebryster heist opp i en bh? Bare lurte på om alle damer får sånn byste når de blir gammel... Anonymkode: d80e9...7ad Ja. Anonymkode: 11d6a...043 3
MarianneE Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 3 timer siden, Blondie65 skrev: Jeg er over 50 og jeg har hengebryster. Det har jeg hatt siden jeg var tenåring. Det største problemet er ikke hengebryster men et helt elendig utvalg av BH'er for oss med stor byste i Norge. Forskjellen på en god BH og en dårlig en på meg er 10 cm i høyden. Da kan dere selv tenke dere hvordan det ser ut visuelt i en bluse eller topp. Mine BH'er er behagelige - selv om de er stramme over skuldrene og rundt. Jeg kjøper alle mine BH'er hos Bravissimo. Bravissim... bestiller du da fra England?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 For enkelte kan det nok være stive skuldre og ledd som gjør det vanskelig å ta på bh. Med stive fingerledd blir hektene vanskelig å håndtere. Tunge bryst kan oppleves ømme i bh utover dagen. Noen har bh, men brystene henger allikevel. Anonymkode: d0020...0eb 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 Just now, AnonymBruker said: For enkelte kan det nok være stive skuldre og ledd som gjør det vanskelig å ta på bh. Med stive fingerledd blir hektene vanskelig å håndtere. Tunge bryst kan oppleves ømme i bh utover dagen. Noen har bh, men brystene henger allikevel. Anonymkode: d0020...0eb Har du tunge hengebryster, må BHen være ganske stram for at det skal se bra ut. Og da er det ubehagelig. Anonymkode: 11d6a...043 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 Fordi det er så deilig at fitta begynner å renne av det. Anonymkode: 6868e...d7f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fordi det er så deilig at fitta begynner å renne av det. Anonymkode: 6868e...d7f Du vil ikke det, vet du. Det blir sklie. Anonymkode: 11d6a...043
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 3 timer siden, Blondie65 skrev: Jeg er over 50 og jeg har hengebryster. Det har jeg hatt siden jeg var tenåring. Det største problemet er ikke hengebryster men et helt elendig utvalg av BH'er for oss med stor byste i Norge. Forskjellen på en god BH og en dårlig en på meg er 10 cm i høyden. Da kan dere selv tenke dere hvordan det ser ut visuelt i en bluse eller topp. Mine BH'er er behagelige - selv om de er stramme over skuldrene og rundt. Jeg kjøper alle mine BH'er hos Bravissimo. Er det virkelig det? Synes det de siste åra har blitt et enormt utvalg, på bekostning av oss med liten byste. I mange av butikkene begynner de fleste størrelsene på 75 cm, noe som er for stort/vidt for meg. De siste åra har jeg ofte slitt med å finne BH, fordi så mange av modellene ikke kommer i min størrelse. Men det var en avsporing. TS: folk "lar" ikke bysten henge, den begynner å henge pga tyngdekrafta. Jo større byste man har, jo mer vel den henge etter hvert som åra går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå