AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Jeg har en såkalt tragus- og daithpiercing, som jeg ikke har hatt i etter at jeg tok MR og ikke fant dem igjen. Så en dame med ørepiercing nylig, og syntes fortsatt det er veldig fint. Men begynner jeg å bli for gammel til å sette dem igjen? Har en veldig «seriøs» jobb, og går kontorkledd til vanlig. Hva synes dere? Og hvilke typer smykker bør jeg i så fall gå for? Anonymkode: 376c4...b37
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Bildet viser forresten plasseringer av ørepiercing. Si gjerne hva dere synes er fint også 😊 Jeg var ung tidlig 2000-tall, så kan hende jeg henger veldig etter på dette og at ørepiercing er veldig «feil» nå 🙈 Anonymkode: 376c4...b37
Hannah80 Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Tja.. Akkurat i øret, så syns jeg det er ok. Men selv tok jeg ut alt av piercinger for 15 år siden. Da jeg var 25;)
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Nei sett dem inn igjen! 😍 Absolutt ikke for "gammel" tuller du?! 😄 Om du går kledd litt konservativt og orntelig ville jeg satset på minimalistiske smykker i gull eller sølv når de er i andre hull enn det "vanlige" i øreflippen, men synes det passer selv om du har en sånn jobb, det blir mer edgy og det er flott. Anonymkode: ae863...092 10
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Hannah80 skrev: Tja.. Akkurat i øret, så syns jeg det er ok. Men selv tok jeg ut alt av piercinger for 15 år siden. Da jeg var 25;) Det er det jeg føler er mest riktig også 😄 Anonymkode: 376c4...b37
Vinterjenta Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Nei, det kommer ikke til å passe seg i jobben, og er forøvrig veldig ut nå. 2
Hannah80 Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er det jeg føler er mest riktig også 😄 Anonymkode: 376c4...b37 Jeg hadde 15 hull i det ene øret😂 Nå har jeg kun én dobb i hvert:) Men må innrømme at jeg tok dem ut mest pga jobben jeg hadde. Men du er langt ifra for gammel:) Kjør på:) 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Man skal aldri la være å gjøre noe man har lyst til å gjøre bare fordi man er «for gammel». Jeg har ikke vanlige hull i ørene engang (hadde vanvittig fobi mot nåler da jeg var yngre), men kunne tenkt meg både industrial og tragus om jeg skulle tatt nå. Har tatt flere tatoveringer i senere år fordi jeg synes det er fint (og jeg har kommet over nålefobien 😄), er 40+. Har en vanlig kontorjobb, men ser ikke det som noe hinder (tatoveringene skjules av klær, ørene tror jeg ikke så mange bryr seg med om man ikke har tett i tett med ringer eller stretchede hull). Anonymkode: bfed8...0b1 3
ella_b Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 21 minutter siden, Vinterjenta said: Nei, det kommer ikke til å passe seg i jobben, og er forøvrig veldig ut nå. "Ut" meg i bakenden🙄 Her i 2020 gjør vi ting vi liker, som gir oss glede og selvtillit, og ikke bare ting som er "inn". Velkommen etter. 17
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Jeg tok MR 3 ganger med tragus-piercing. Gikk fint det. Anonymkode: 83630...29e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Jeg var også full av piercinger rundt 2000. Synes ikke det passer seg når man er voksen. Det er liksom noe tull man bør være ferdig med. Anonymkode: 4b199...ae2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Jeg nærmer meg også 40, og på tidlig 2000-tall hadde jeg åtte piercinger i ørene, samt i tungen, nesen, brystvorten og navlen. I dag har jeg kun dobb i øreflippene, resten er tatt ut. Men jeg ser flere av de unge på jobben (shit, det var rart å si!) har tragus. Også min ti år yngre søster har det, og hun er siviløkonom. Har litt lyst på en selv, men foretrekker å sove på siden, så jeg kvir meg bittelitt til det 😆 Anonymkode: f90c5...c94
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg nærmer meg også 40, og på tidlig 2000-tall hadde jeg åtte piercinger i ørene, samt i tungen, nesen, brystvorten og navlen. I dag har jeg kun dobb i øreflippene, resten er tatt ut. Men jeg ser flere av de unge på jobben (shit, det var rart å si!) har tragus. Også min ti år yngre søster har det, og hun er siviløkonom. Har litt lyst på en selv, men foretrekker å sove på siden, så jeg kvir meg bittelitt til det 😆 Anonymkode: f90c5...c94 Den var ganske vond ganske lenge ja, for å være ærlig 😆 Kan godt hende den har grodd igjen også. Jeg tenker også at det kan komme litt an på type smykke. Hadde mange flere da jeg var ung, i navlen, labret og to i tunga som jeg alle har tatt ut, men ørene tenker jeg at kanskje har blitt ganske streit og vanlig med tiden? Klarer ikke helt å bestemme meg. Ellers tenker jeg ikke så mye på hva som er ut, sånn egentlig, heller hvordan jeg blir oppfattet av samarbeidspartnere. Har også flere i øreflippen, men bruker bare et av dem. Tenker at noe sånt som på bildet kanskje ikke ser så galt ut? Anonymkode: 376c4...b37 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 Takk for alle svar forresten, synes det er nyttig å høre fleres svar om hva de synes «passer seg» i yrkeslivet. Anonymkode: 376c4...b37
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var også full av piercinger rundt 2000. Synes ikke det passer seg når man er voksen. Det er liksom noe tull man bør være ferdig med. Anonymkode: 4b199...ae2 Du har ikke blitt voksen, du har blitt satt og kjedelig 😄 Gjelder det samme for tatoveringer? Altså at de må fjernes når man blir voksen? Anonymkode: 0b63b...422 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 Jeg har flere hull i ørene, inkl helt øverst samt inni selve øret. Har også en seriøs jobb med profesjonsutdannelse og phd. Føler meg ikke for gammel! Er 35😅 Anonymkode: 5b211...cc5
Peanut Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 Man gjør det man føler for tenker jeg. Da er man voksen 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 Jeg har daith på ene øret. Tok den i håp om å forebygge migrene. Hjalp ikke, men den ser bra ut. Jeg kommer ikke til å ta den ut, men har en helt enkel ring. Akkurat som øreringene (jeg har to på hver side, lobe og upper lobe) Jeg har en generelt "enkel" stil 🙂 Hadde i øyebrynet for 10-15 år siden, og den tok jeg ut... Følte meg veldig harry med den etter at jeg bikka 20. Tenker at hvis du føler deg komfortabel med piercingene, så går du med dem! K30 Anonymkode: 040b4...ef0
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Du har ikke blitt voksen, du har blitt satt og kjedelig 😄 Gjelder det samme for tatoveringer? Altså at de må fjernes når man blir voksen? Anonymkode: 0b63b...422 Ja takk. Anonymkode: e7f62...6fb
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 Nei, det er ikke ut! Finnes mange classy piercingsmykker som du kan ha i som som er veldig anonyme og pene, mtp jobb Anonymkode: 2ad1c...867 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå