AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Del Skrevet 7. november 2020 Eller trenger kroppen restitusjon. Eller gjelder det bare ved tung styrketrening? Anonymkode: c842f...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Del Skrevet 8. november 2020 Null problem. Jeg tar noen hver kveld. Og det blir stadig flere av dem fordi jeg blir sterkere. Anonymkode: fc3ae...187 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 8. november 2020 #3 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg tar 10 x 3 hver dag. Varierer på tida når jeg gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 9. november 2020 #4 Del Skrevet 9. november 2020 Bare en deilig oppkvikker det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #5 Del Skrevet 9. november 2020 Kjempefin trening! Musklene sier fra om det blir for mye. Du merker det. Anonymkode: 5ee11...265 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 9. november 2020 #6 Del Skrevet 9. november 2020 Hvis du kun klarer tre stykker er svaret nei. Hvis du lett klarer over 12 stykker er svaret ja. Variere sett, reps og belastning. Dvs. beina høyere ved tyngre trening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 9. november 2020 #7 Del Skrevet 9. november 2020 bare man er i litt aktivitet hver dag, så går det vell bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Del Skrevet 9. november 2020 Hver dag er ikke noe problem! Akkurat som man fint kan løpe hver dag med lavere intensitet på noen av øktene. Anonymkode: 8ed25...828 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #9 Del Skrevet 9. november 2020 8 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis du kun klarer tre stykker er svaret nei. Hvis du lett klarer over 12 stykker er svaret ja. Variere sett, reps og belastning. Dvs. beina høyere ved tyngre trening. Hvorfor ikke hvis vedkommende bare klarer tre? Man tilpasser jo uansett til hvor mange man karer og må pushe grensen for å forbedre seg. Anonymkode: ff564...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå