Gå til innhold

Ønsker ikke å fjerne hår på kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne i midten av 20-årene som de siste årene har blitt mer og mer komfortabel med mitt eget kroppshår. Spesielt under armene og på leggene. Jeg barberer meg på våren og sommeren men det er jo kun fordi andre skal se beina mine og kanskje se meg under armene, og jeg vet at jeg kan få heftige reaksjoner om jeg lar håret gro. Nedentil har jeg alltid foretrukket å ha hår, delvis fordi jeg alltid får sopp når jeg glattbarberer/vokser, men mest fordi jeg bare føler meg bra med hår der. Jeg føler meg kvinnelig og sexy, og feminin ikke minst. Husker jo når jeg var ungjente og fikk hår nedentil og under armene, jeg syntes det var SÅ stas, men så får jeg beskjed av moren min om at jeg må barbere både legger og underarmer. 

Dette blir jo et problem i møte med menn siden "alle" menn krever at dama skal være glatt nedentil. Er dette et tema man tar opp på første date/første møte med en potensiell sexpartner? Jeg har kun vært med en mann som har sagt at jeg må gjøre som jeg føler for og gjøre det jeg er komfortabel med. Det endte med at jeg i 9 av 10 tilfeller hadde hår nedentil når vi hadde sex, men jeg stussa litt. Resten har vært sånn "æææsj herregud håååår fy faen ehngioegk". Og det er så jævla turn-off fordi det er så barnslig syns jeg, men jeg skjønner det litt også da - jeg syns det er kjempe usexy med en barbert mann. Det verste jeg ser er en barbert penis. Der skal være hår! Så jeg skjønner jo at folk har sine preferanser. 

Om jeg møter en mann som liker glattbarbert fitte så kan jeg så klart barbere meg en gang i blant. Nå snakker jeg ikke en gang i uka eller en gang i måneden, men EN GANG I BLANT. Jeg foretrekker hår og jeg har bedre ting å bruke tiden på enn å stå i dusjen og barbere. At jeg har hår på kroppen gjør meg ikke skitten eller ekkel, jeg dusjer hver dag og er svært opptatt av personlig hygiene og å være ren og lekker. 

Noen som kjenner seg igjen? Finnes det menn der ute som ikke vil kreve av meg at jeg skal barbere meg til enhver tid? Som sagt kun møtt en mann som mente at det veide tyngst hva jeg selv var komfortabel med. Føler dette er sjelden kost.... 

Anonymkode: 58edc...e43

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, samme.

Heldigvis liker samboern naturlig kropp, og sier han liker at jeg ikke endrer sånn på kroppen. Shaver leggene om sommern, og nedentil om jeg skal bruke bikini, ellers kanskje et par ganger å året når jeg føler for det

Anonymkode: f4228...108

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke selvtillit på å være ubarbert under armer og på ben offentlig. Jeg klipper/stusser nedentil, men lar det ellers gro.

Kvinne 23 år

Anonymkode: fd0fc...910

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, samme.

Heldigvis liker samboern naturlig kropp, og sier han liker at jeg ikke endrer sånn på kroppen. Shaver leggene om sommern, og nedentil om jeg skal bruke bikini, ellers kanskje et par ganger å året når jeg føler for det

Anonymkode: f4228...108

Så heldig du er! Det må være deilig å ha en så avslappet partner. :) 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke selvtillit på å være ubarbert under armer og på ben offentlig. Jeg klipper/stusser nedentil, men lar det ellers gro.

Kvinne 23 år

Anonymkode: fd0fc...910

Det har ikke jeg heller. Tør ikke tenke på alle de ekle blikkene jeg vil få. Jeg føler meg selvsikker og deilig når jeg ser meg i speilet, men hadde følt meg ekkel i offentlighet med alle de dømmende blikkene. 

Skrevet

Kjæresten min (dame) har slutta helt å barbere seg under armene, og jeg digger det :) kanskje jeg skal slutte selv også?

Anonymkode: 1d856...80a

• Liker 2
Skrevet

Er snart 42 og liker å være glattbarbert,vært siden jeg var 14 år.Jeg barberer også under armene og legger og lår,gir meg en deilig følelse. Kommer til å fortsette med dette til jeg blir så gammel at jeg glemmer hvordan man barberer😅

• Liker 3
Skrevet

🤢

Anonymkode: 01911...b02

• Liker 1
Skrevet

Må være opp til hver og en, å bestemme hva man vil gjøre. Har du lyst har du lov. Men tør du ikke? Vel da får du ta en runde med deg og se om du bli enig med deg selv eller følge bølgen med de andre.

• Liker 5
Skrevet
40 minutter siden, Tears in heaven skrev:

Er snart 42 og liker å være glattbarbert,vært siden jeg var 14 år.Jeg barberer også under armene og legger og lår,gir meg en deilig følelse. Kommer til å fortsette med dette til jeg blir så gammel at jeg glemmer hvordan man barberer😅

Og hvorfor kommenterer du i denne tråden? 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min (dame) har slutta helt å barbere seg under armene, og jeg digger det :) kanskje jeg skal slutte selv også?

Du er kvinne selv antar jeg? 

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er kvinne selv antar jeg? 

Hvordan det?

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan det?

Siden du barberer deg under armene. 

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne i midten av 20-årene som de siste årene har blitt mer og mer komfortabel med mitt eget kroppshår. Spesielt under armene og på leggene. Jeg barberer meg på våren og sommeren men det er jo kun fordi andre skal se beina mine og kanskje se meg under armene, og jeg vet at jeg kan få heftige reaksjoner om jeg lar håret gro. Nedentil har jeg alltid foretrukket å ha hår, delvis fordi jeg alltid får sopp når jeg glattbarberer/vokser, men mest fordi jeg bare føler meg bra med hår der. Jeg føler meg kvinnelig og sexy, og feminin ikke minst. Husker jo når jeg var ungjente og fikk hår nedentil og under armene, jeg syntes det var SÅ stas, men så får jeg beskjed av moren min om at jeg må barbere både legger og underarmer. 

Dette blir jo et problem i møte med menn siden "alle" menn krever at dama skal være glatt nedentil. Er dette et tema man tar opp på første date/første møte med en potensiell sexpartner? Jeg har kun vært med en mann som har sagt at jeg må gjøre som jeg føler for og gjøre det jeg er komfortabel med. Det endte med at jeg i 9 av 10 tilfeller hadde hår nedentil når vi hadde sex, men jeg stussa litt. Resten har vært sånn "æææsj herregud håååår fy faen ehngioegk". Og det er så jævla turn-off fordi det er så barnslig syns jeg, men jeg skjønner det litt også da - jeg syns det er kjempe usexy med en barbert mann. Det verste jeg ser er en barbert penis. Der skal være hår! Så jeg skjønner jo at folk har sine preferanser. 

Om jeg møter en mann som liker glattbarbert fitte så kan jeg så klart barbere meg en gang i blant. Nå snakker jeg ikke en gang i uka eller en gang i måneden, men EN GANG I BLANT. Jeg foretrekker hår og jeg har bedre ting å bruke tiden på enn å stå i dusjen og barbere. At jeg har hår på kroppen gjør meg ikke skitten eller ekkel, jeg dusjer hver dag og er svært opptatt av personlig hygiene og å være ren og lekker. 

Noen som kjenner seg igjen? Finnes det menn der ute som ikke vil kreve av meg at jeg skal barbere meg til enhver tid? Som sagt kun møtt en mann som mente at det veide tyngst hva jeg selv var komfortabel med. Føler dette er sjelden kost.... 

Jeg kunne aldri hatt en dame som lot håret gro under armene og på leggene - det synes jeg personlig er motbydelig, og neppe en full busk frøken heller.

Det veier jo tyngst hva du er komfortabel med selv, men man kan jo ikke ha en partner som man ikke finner tiltrekkende.

Finnes sikkert menn som liker at dama ikke barberer seg noe sted, så best for alle parter at du finner deg en sånn kar.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Skrevet

Det er rett og slett ulekkert.

image.thumb.jpeg.c483d418e6be4960b736f5d97e1a08bb.jpeg

Anonymkode: 23416...c94

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et tema man tar opp på første date/første møte med en potensiell sexpartner?

Du trenger ikke å si noe, du bare sørger for at han ser at du har hår under armene. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det menn der ute som ikke vil kreve av meg at jeg skal barbere meg til enhver tid?

Ja, det finnes menn som synes det er sexy å kjenne kjønnshår og som synes glattbarbert gir assosiasjoner til pedofili. 

• Liker 4
Skrevet

Mange liker, mange liker ikke. Men det er din kropp, så du bestemmer.
Vil du ikke, så ikke gjør det. 
Det er tidskrevende og dyrt. Menn gidder heller ikke, så hvorfor skal vi gidde?

Anonymkode: 31c07...004

• Liker 3
Skrevet

Hvis hår er en dealbreaker....... Vi har alle hår på kroppen. Bare tull at kvinner *må* fjerne det. Trives du med håret, så la det være. Selv tar jeg ikke vekk hår lengre, og er gift med en mann som 1) fatter at hår er en naturlig del av kroppen 2) skjønner at det er mitt valg 3) synes jeg er tiltrekkende ikke kun pga utseende, men den samlede pakka som er MEG. Hår eller ei. Vi har vært sammen siden vi var 17 og 18, som nå er 11 år siden. 

Anonymkode: 5c732...4c0

• Liker 4
Skrevet

Tenker at om du møter noen, som liker DEG, har ikke håret betydning.

Anonymkode: 5c732...4c0

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde gitt blaffen om jeg ble sammen med ei dame som ikke fjerner hårvekst. Jeg gir blaffen i alt av hårvekst, cellulitter, strekkmerker, lange kjønnslepper osv... alt det mange tror er lite tiltrekkende. Det er bare tull. Damekroppen er fantastisk! Dessverre så er jeg feig selv og fjerner det meste av hårvekst (ikke nedentil og på hodet) fordi jeg er redd for ekle blikk på samme måte som du sier, ts. 

Anonymkode: 0cf8a...51c

Skrevet

Jeg fjerner hår på leggene og under armene. Og bikinilinjen. Fordi jeg trives sånn. Men har sluttet å fjerne håret i underlivet. Jeg fjernet lenge alt og var veldig plaget med utflod, sopp, kløe, inngrodde hår og generelt ubehag. Nå har jeg hår der og har ett velfungerende og fornøyd underliv. Hvis en mann ikke takler det, er han ikke mann for meg

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...