Gå til innhold

Fest hos naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger og prøver å få sove. Det er høy musikk og jeg ser ut vinduet. På andre siden av gata ser jeg 7 personer stå utenfor. Det ser ut som det er flere folk inne. 

Bør man varsle politiet om dette eller er det litt for sladrete nabokjerring å gjøre det?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare å ringe 02800 og snakke med politiet. Si du ikke får sove, og at det ser ut til å være flere enn 10 på fest. 

• Liker 11
Skrevet

Det er vel ikke midnatt helt enda, så du får drøye det noen minutter.

Skrevet
7 minutter siden, jordbærterte skrev:

Ligger og prøver å få sove. Det er høy musikk og jeg ser ut vinduet. På andre siden av gata ser jeg 7 personer stå utenfor. Det ser ut som det er flere folk inne. 

Bør man varsle politiet om dette eller er det litt for sladrete nabokjerring å gjøre det?

Hva er reglene i din kommune? De nye retningslinjene inntrer ikke før på mandag,hvis du tenkte å melde dem for å bryte reglene.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, ludden skrev:

Hva er reglene i din kommune? De nye retningslinjene inntrer ikke før på mandag,hvis du tenkte å melde dem for å bryte reglene.

Bor i Oslo. 

Takk, da er det uansett ikke noe vits. Kan jo også vær de er akkurat 10 stk. Ble bare så forfjamset, da det ikke akkurat er tida for å be inn til fest. 

• Liker 5
Skrevet

Det var fest i hybel leiligheten hos naboen i går også, noe det ser ut til å være hver fredag. Tror det er en av ungdommene (rundt vgs i alder) til hovedhuset som bor der. Jeg kunne ikke se hvor mange som var der, så hadde derfor ingen grunnlag for å melde i fra. Synes det derimot er upassende at vedkommende har fest hver fredag i disse tider..

Og dette med festing og ungdom/unge voksne går jo igjen i hele landet. Synes det er denne aldersgruppen som gir mest f i alt, og at de ikke imøtekommer restriksjoner eller anbefalinger i det hele tatt.

Jeg er ikke for at folk skal sitte helt isolert så det er sagt, men det går ann å begrense hvor mange man er sammen med. Det er unødvendig å holde fest i disse tider..

Gjest Bamse20
Skrevet

I mange blokker skal det være stille etter kl 11. Noen blokker er det 12 i helgene.

Her jeg bor er det mye bråk så her har vi fått beskjed av styret av å ringe politiet så fort dem fester etter kl 12.

Politiet kommer alltid og ber dem dempe seg eller avbryter festen om det blir for ille.

Har selv flere ganger vært oppe og sagt ifra og truet med politiet, det bruker og få dem til å roe seg ned. Men nå vet dem alvoret vær gang også da, så bare jeg banker på så demper dem seg DE fleste gangene.

• Opprett ny...