Gå til innhold

Bryllupsreise - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har giftet oss, og fikk 5000 kr av foreldrene hans, som vi kunne bruke til reise. Vi hadde jo i utgangspunktet ikke tenkt å reise noen plass, siden vi har "dårlig råd" og tre små barn. Men med en startkapital på 5000 kr, klarer vi sikkert å spare litt ekstra slik at vi kan ta oss en skikkelig tur. Eller kanskje kan vi også få en romantisk weekend for 5000 også?

Noen som har erfaring med reise, og vet hva det koster? Og hvilke plasser er fine å reise til? Hva med Paris, eller Praha?

Vi kan jo søke rundt på nettet, men jeg fant ut jeg ville starte her, for det er så mye greiere når en har hørt om andres erfaring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ta en langweekend (ons-lør) til Paris. Har selv ei lita ei, så vi vil ikke væe borte så altfor lenge. Flybillettene kostet 4100,- for to. pers t/r (SAS), inkludert hotell ble hele turen på kr 6500,- . Da reiser vi fra Trondheim, via Oslo og København. Vi heller tenkte ikke å ha noen Bryllupsreise, men er nå glad for at den er bestilt. Skal bli godt å kunne slappe av noen dager, kun to sammen etter Bryllupet. Du kan gå inn på Reisefeber.no, der er det mange gode tilbud. Lykke til, og go´tur.

Skrevet

Tusen takk! Hørtes ut som midt i blinken for oss!

God tur til dere også!! :)

Skrevet
Tusen takk! Hørtes ut som midt i blinken for oss!

God tur til dere også!! :)

Tusen takk for det. Gleder meg masse. Lykke til med letingen, det blir vell en tur tenker jeg.

Go´tur :smile:

Gjest 20April2002
Skrevet

Heisann

Vi reiste til Taormina på Sicilia. Kjempeflott

dere kan lese litt og se bilder fra turen her

http://home.no.net/waraas

Var i Paris to mnd. før vi giftet oss og for dere som ikke har opplevd det så unner jeg alle den følelsen - det er jo så romantisk der :-)

Lykke til og nyt bryllupsreisen

Klem fra

20April2002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...