AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Det har jeg. Det er utrolig mange folk her inne som skriver stygge ting, forfølger en i tråder og starter brukerdebatter. Det er utrolig ubehagelig, særlig når man får beskyldninger mot seg fordi folk har trukket en slutning om deg som ikke nødvendigvis er sann. Flere som har opplevd dette? Anonymkode: 1f4d7...13f 14
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Jepp mange ganger desverre. Ofte blir jeg omtrent halshugget og kritisert. Det heter ikke Kvinneguiden men Psychoguiden😜 Anonymkode: cc784...d9a 8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Ikke personlig, nei. Anonymkode: 61179...f36
GammelKaktus Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Nei, her inne er det alt for mye rart som skjuler seg bak skjermen så her kjenner jeg det ingen plass om det kommer noen bedritne kommentarer om verken det ene eller det andre. Den siste tiden så kan det jo nærmest virke som om det er frislipp på "galskapen", men det er kanskje corona som tar knekken på det lille som var igjen av anstendighet. 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Nei. Så mange folk bruker kg bare for å være slemme med andre og trolle, så jeg tar ingenting noen skriver her inne seriøst. Anonymkode: 032e6...f30 1
ajarRun Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Nylig postet jeg en tråd om fenomenet med at elever ved trafikkskoler gjør opp for undervisning med naturalia. Isteden for seriøse svar fikk jeg svar som hentydet at jeg ville misbruke min stilling for å skaffe meg seksuell omgang eller at det var en "runketråd". Sånt sårer. Jeg er nysgjerrig på praksisen og utbredelsen. Jeg vil i framtiden forske på trafikkopplæring og dette kunne jo vært et aktuelt tema. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 6 minutter siden, ajarRun skrev: Nylig postet jeg en tråd om fenomenet med at elever ved trafikkskoler gjør opp for undervisning med naturalia. Isteden for seriøse svar fikk jeg svar som hentydet at jeg ville misbruke min stilling for å skaffe meg seksuell omgang eller at det var en "runketråd". Sånt sårer. Jeg er nysgjerrig på praksisen og utbredelsen. Jeg vil i framtiden forske på trafikkopplæring og dette kunne jo vært et aktuelt tema. Hæ, skjer det?!😳 Det er jo forferdelig, om det har vært tilfeller med det Anonymkode: 18977...f8f 2
Troyamin Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Her inne på KG går det jo ofte en kule varmt. Jeg kan selv være veldig direkte, noe som gjør meg lettere utsatt. Nytter ikke å ta seg nær av ting som blir sagt på et diskusjonsforum. 😊 "Sticks and stones may break your bones. But words can never hurt you."
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Ja det har jeg. Feks skrev noe på barn og familie om et dilemma med barn. Da jeg ikke har så mange i virkeligheten å spørre. Jeg ble kalt udugelig mamma og bv burte ta ungen min. Det er bare fremmede med de sårer. Tror enn del slipper ut mye frustrasjon ved å være slem og frekk men skjønner ikke at folk blir såret . Har flere ganger blitt skjelt ut av en som tar på seg den tøffe jeg vet bedre en deg rollen. Anonymkode: 3f23c...dfb 10
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Aldri såret men irritert har jeg blitt, men det preller av fort.
PetterKanin Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 Nei, usakligheter og personangrep sårer meg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Nei, det ville vært umulig. Anonymkode: f70b0...17c
Milky Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 Nei. Tar meg virkelig ikke nær av meningene til folk som ikke kjenner meg. Synes bare det er morsomt
herzeleid Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 Nei de angrepene som kommer her inne klarer jeg ikke å la gå særlig inn på meg, men jeg har sett innlegg og opplevd angrep som gjør meg betenkt. Når en ser noen virkelig "miste det" og tilsynelatende øser ut et helt liv av vonde og dårlige opplevelser og feilaktig leser andres innlegg inn i disse, er det rett og slett ganske sørgelig, og kan gjøre at en går et par ekstra runder med seg selv før en svarer. Å innse at det for personen en diskuterer med ikke er en diskusjon om en sak eller et tema, men noe dypt personlig og vondt og at vedkommende rett og slett ikke har det noe bra kan være ganske trist. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 Jeg skriver ikke så mye personlig at ting faktisk kan såre meg på den måten, men blir jo irritert at folk, og synes folk rett og slett er motbydelige til tider. 🤷♀️ Anonymkode: 2a9e9...497 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 Jeg synes det til tider er mye drittslenging om homofili her inne. Blir ikke såret av vitsing og halvfrekke kommentarer, eller ting som åpenbart er trolling. Men når folk snakker nedsettende om det er det sårende. Jeg delte også min voldtektshistorie i en tråd i fjor, og ble kalt både uempatisk, usympatisk og dum. Det var en tråd som handlet om vonde ting som har hendt deg. Da skjønte jeg hvor mange motbydelige mennesker det er her på forumet. Anonymkode: 9bc7b...e31 4
Gjest Bamse20 Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 Nope. Den største grunnen er fordi jeg orker ikke å bruke energi på og bli såret av folk jeg ikke engnag har sett eller engang neppe blir og se. Samme gjelder egentlig i virkeligheten også, det skal mye til for at jeg blir såret av ord. Men trur dette kommer av at jeg ble mobbet gjennom hele oppveksten, og når jeg begynte og bli mere voksen så begynte jeg bare å ignorere det. Jeg er følsom, men ikke sånn følsom at folk kan såre meg uten om at det er noen jeg er VIRKELIG nær eller familie.
Janus82 Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 (endret) Nei. Men ble det på Yahoo Answers i 2011 og utover. Siden da har det ikke gått innpå meg lengere. Religion & Spirituality delen drev meg vanvidd. Så jeg pleide å trolle Amerikanske Ateister der ofte. Var ikke fordi de ikke tror, men fordi de liker å være frekke hele tiden, så skrev spørsmål at det er idiotisk å oppføre seg sånn. Så ble de sure osv. Vel... ja. Jeg bare ga opp da. Endret 8. november 2020 av Janus82 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 Ja. Jeg ble massivt beskyldt for å være en dårlig mor fordi jeg har dårlig økonomi. Da ble jeg faktisk lei meg. Anonymkode: 76e64...aae 7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 Ja ikke direkte men av å ha lest noen av trådene som er inne på skråblikk og noen av de samme trådene blir brukt som argumentasjon i andre tråder ser jeg. Veldig generaliserende ting som sårer meg Anonymkode: e2919...faa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå