AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Møte en gang i uka. Hun jeg er vara for skulle gjøre noe ferdig til neste møte hvor jeg går for henne. Jeg vet hun har gjort det, men burde jeg ikke vite hva det er? Anonymkode: e2204...0c5
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 Ingen som vet hva en vara har krav på/bør få vite? Anonymkode: e2204...0c5
reiseglad Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 (endret) Kan du ikke bare si fra da? «Tenker dere at jeg skal være forberedt før møtet på onsdag, så trenger jeg litt mere oppdatert info. Vi kan ta en prat over helga, mandag passer bra for meg. Ha en fin dag videre!» Endret 8. november 2020 av reiseglad 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 25 minutter siden, reiseglad skrev: Kan du ikke bare si fra da? «Tenker dere at jeg skal være forberedt før møtet på onsdag, så trenger jeg litt mere oppdatert info. Vi kan ta en prat over helga, mandag passer bra for meg. Ha en fin dag videre!» Har sagt ifra, hjelper lite. Fikk bare vite at jeg får referat og det er alt. Anonymkode: e2204...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå