Tenketank Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 (endret) Hei! Hvor vanlig er det å få barselgave fra far? Bare lurer. Fikk det ikke selv med første og regner ikke med å få det med neste heller. De fleste damene jeg kjenner som har fått det har som regel hintet om det i forkant. Er det mange menn som tenker på dette selv? At det er hyggelig å gi mor noe ekstra som takk for de ni månedene hun har gått svanger og en mer eller mindre tøff fødsel mor nettopp har gått igjennom? Og omvendt, hvor mange mødre gir til fedre? Endret 7. november 2020 av Tenketank
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Synes mor fortjener en liten synlig takk av far. Anonymkode: f1997...587 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Jeg fikk ikke noen gaver. Han bakte masse kanelboller 🤩 på mange måter synes jeg det var mye mer digg enn ett armbånd 😅
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Ikke fått, og aldri tenkt over engang. Visste ikke at det var en greie 🤔 Anonymkode: b4701...4cc
Flamme Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Jeg fikk blomster og et kort når jeg kom hjem ❤. Ble kjempeglad. 1
ididi Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Ta oppvasken, vask over kjøkkenbenken og gå ut med søpla når du er på barselvisitt. Det var den aller beste gaven jeg fikk! 1
skruf Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Jeg hadde ikke forventet gave etter fødselen, tenkte ikke over det i det hele tatt, men han overrasket meg skikkelig med en alliansering i hvitt gull med to diamanter i; en diamant for jenta jeg har fra før, og en diamant for vår felles datter Ble utrolig glad og rørt, barseltårene flommet helt over for å si det sånn, særlig siden han også inkluderte eldstejenta 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 3 minutter siden, skruf skrev: Jeg hadde ikke forventet gave etter fødselen, tenkte ikke over det i det hele tatt, men han overrasket meg skikkelig med en alliansering i hvitt gull med to diamanter i; en diamant for jenta jeg har fra før, og en diamant for vår felles datter Ble utrolig glad og rørt, barseltårene flommet helt over for å si det sånn, særlig siden han også inkluderte eldstejenta Ble rørt av dette. 15 timer siden, Elder Millennial skrev: Jeg fikk ikke noen gaver. Han bakte masse kanelboller 🤩 på mange måter synes jeg det var mye mer digg enn ett armbånd 😅 Det er jo helt nydelig da, ferske kanelboller! Anonymkode: f1997...587 3
Skogkløver Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Mannen sørget for at huset var skinnende rent og alt var klart til baby mens jeg lå inne. Det var egentlig alt jeg ønsket meg 😂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå