Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
21 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Vinterlys henger vi alltid ut før Halloween 😄 Og snart kommer julepynten og :danser::nigo:

Veldig fristende å pynte til jul også😀 Ts

Anonymkode: 2c721...127

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig fristende å pynte til jul også😀 Ts

Jeg vet 😄 

Skrevet

Har lyslenker langs gjerde og trapp hele den mørke tiden. så her har de lyst noen uker allerede.

Stjerner og typiske julelys venter til første søndag i advent.

Anonymkode: ecd43...d6e

Skrevet

Vi pleier å sette langs gjerdet og rundt et par høye busker ved inngangen mot slutten av november og sette opp på garasjen og huset i starten av desember. Enig at det er mye finere med lys når det blir så mørkt så tidlig.

Skrevet

Jeg synes det er en uting og en utvanning av julen å begynne så tidlig. Om det blir hverdagslig, er det jo ikke stas når det endelig blir desember. 

Anonymkode: b8764...269

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er en uting og en utvanning av julen å begynne så tidlig. Om det blir hverdagslig, er det jo ikke stas når det endelig blir desember. 

men desember går så fort! Og i år trengte hvertfall jeg lys og glede i en kjip verden. Jeg har allerede hengt opp, så får bare naboer som tenker som deg himle med øynene😀 Ts 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv. Det sier seg selv at de som begynner tidlig gjør det nettopp fordi det er stas. Hva bryr det seg hva andre gjør i sine egne hus og hager? Herregud så mange sure idioter som forventer at alle skal leve etter sine egne regler. 

Anonymkode: 99fc9...f39

• Liker 2
Skrevet

Vi venter til 1.desember, men det er noen naboer som har satt opp noen (ikke typiske jule) lys allerede. Syns det er koselig jeg.

Skrevet

Koselig med masse lys i denne mørke triste tia. Bare å henge ut, her er det flere som har gjort det allerede. 

Anonymkode: eef73...5dc

Skrevet
På 7.11.2020 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst til å lyse opp den mørker og covid19 perioden vi er i nå, men er det litt for tidlig? Vi blir de første i nabolaget med lys ute. Sært eller ok i den spesielle situasjonen verden er i nå?

Kjør på. Er ikke så lenge til desember. Kanskje andre følger deres eksempel

• Liker 1
Skrevet

Eg er ei som vanlegvis held veldig fast på at det ikkje skal pyntast noko før rett før jul, men i år treng vi ekstra lys. Lys betyr håp og håp er noko vi treng no. Så eg trur at vi skal prøve å lyse opp litt i tilværelsen i denne mørke tida ( både konkret mørke og det mørket som heng over oss pga koronaen. ) Så tenn lys, skap håp! ❤️ I vår var det regnbuer og nå kan vi finne fram lyslenker . 

Skrevet

Kaller det vinterbelysning. Mørkt ute. Så innafor, ja. 

Anonymkode: 5cd92...a82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...