Gå til innhold

Orphan Black

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har sett Orphan Black? Er den vanskelig å forstå?

Anonymkode: 3e559...772

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, likte serien og syntes ikke at den var vanskelig å forstå. 

• Liker 1
Skrevet

Den likte jeg godt og. Ikke vanskelig å forstå så vidt jeg husker 

Anonymkode: ff5ca...763

Skrevet

Jeg synes den var veldig bra. Den er ikke vanskelig å forstå nei. Det er fascinerende at Tatiana klarer å gjøre hver eneste klone så forskjellig. 

Anonymkode: 5cdb7...06a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett den. Likte de første sesongene veldig godt! Synes ikke den var vanskelig å forstå. Men litt forvirrende, eller kanskje helst unødvendig langdryg i de siste sesongene. Hun som spiller hovedrollene er en fantastisk skuespiller!

• Liker 4
Skrevet

Elsket den! Kunne være vanskelig å huske alle greiene i de siste sesongene når man måtte vente på dem. Men alt ligger jo ute nå, så bare å kose seg. Utrolig flink skuespiller med dialekter, ansiktsuttrykk og evne til å virkelig være totalt ulike individer!

Anonymkode: b723d...578

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om jeg må se den på nytt jeg.. Husker jeg elsket den. Men synes den siste sesongen var dårlig. Da ble det for far fetched tror jeg at jeg tenkte. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om jeg må se den på nytt jeg.. Husker jeg elsket den. Men synes den siste sesongen var dårlig. Da ble det for far fetched tror jeg at jeg tenkte. 

Enig i at siste sesongen ikke var like god som de andre. De dro det litt langt i den.

• Liker 1
Skrevet

Elsker den!! Syns karakterene er fantastisk!! Veldig god skuespiller. Men som alltid er de første sesongene best da... Ble litt rart etterhvert sånn storymessig. 

Skrevet

Åh, den er lenge siden🥰 elles er det ikke noe problem å henge med 👍

Skrevet

Ble det en ordentlig slutt på serien, eller bare vislet det ut?

Anonymkode: 159ca...0e5

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det en ordentlig slutt på serien, eller bare vislet det ut?

Det ble en ordentlig slutt i sesong 5.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble en ordentlig slutt i sesong 5.

Okey, takk for svar. Jegså de første sesongene og likte de godt, men synes serien ble litt dårligere etterhvert så sluttet å se på i frykt for at det skulle bli helt fucka på slutten. Hater når serier slutter på en dårlig måte. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okey, takk for svar. Jegså de første sesongene og likte de godt, men synes serien ble litt dårligere etterhvert så sluttet å se på i frykt for at det skulle bli helt fucka på slutten. Hater når serier slutter på en dårlig måte. 

Altså, sesong 5 var den dårligste sesongen synes jeg. De dro det veldig langt. Vi fikk vite hvem som egentlig sto bak kloningsprosjektet og Neolusjon. Mye snålt i den forbindelsen. Men det var også andre ting som skjedde. Det var en helt klar avslutning ihvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...