AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Hei. Noen som har sett Orphan Black? Er den vanskelig å forstå? Anonymkode: 3e559...772
Berentsens Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Ja, likte serien og syntes ikke at den var vanskelig å forstå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Den likte jeg godt og. Ikke vanskelig å forstå så vidt jeg husker Anonymkode: ff5ca...763
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Jeg synes den var veldig bra. Den er ikke vanskelig å forstå nei. Det er fascinerende at Tatiana klarer å gjøre hver eneste klone så forskjellig. Anonymkode: 5cdb7...06a 1
susilu Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Jeg har sett den. Likte de første sesongene veldig godt! Synes ikke den var vanskelig å forstå. Men litt forvirrende, eller kanskje helst unødvendig langdryg i de siste sesongene. Hun som spiller hovedrollene er en fantastisk skuespiller! 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Elsket den! Kunne være vanskelig å huske alle greiene i de siste sesongene når man måtte vente på dem. Men alt ligger jo ute nå, så bare å kose seg. Utrolig flink skuespiller med dialekter, ansiktsuttrykk og evne til å virkelig være totalt ulike individer! Anonymkode: b723d...578 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 Lurer på om jeg må se den på nytt jeg.. Husker jeg elsket den. Men synes den siste sesongen var dårlig. Da ble det for far fetched tror jeg at jeg tenkte. Anonymkode: ff5ca...763 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om jeg må se den på nytt jeg.. Husker jeg elsket den. Men synes den siste sesongen var dårlig. Da ble det for far fetched tror jeg at jeg tenkte. Anonymkode: ff5ca...763 Enig i at siste sesongen ikke var like god som de andre. De dro det litt langt i den. Anonymkode: 5cdb7...06a 1
Amatariel Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 Elsker den!! Syns karakterene er fantastisk!! Veldig god skuespiller. Men som alltid er de første sesongene best da... Ble litt rart etterhvert sånn storymessig.
Sokkar Skrevet 7. november 2020 #10 Skrevet 7. november 2020 Åh, den er lenge siden🥰 elles er det ikke noe problem å henge med 👍
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 Ble det en ordentlig slutt på serien, eller bare vislet det ut? Anonymkode: 159ca...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble det en ordentlig slutt på serien, eller bare vislet det ut? Anonymkode: 159ca...0e5 Det ble en ordentlig slutt i sesong 5. Anonymkode: 5cdb7...06a 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ble en ordentlig slutt i sesong 5. Anonymkode: 5cdb7...06a Okey, takk for svar. Jegså de første sesongene og likte de godt, men synes serien ble litt dårligere etterhvert så sluttet å se på i frykt for at det skulle bli helt fucka på slutten. Hater når serier slutter på en dårlig måte. Anonymkode: 159ca...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #14 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Okey, takk for svar. Jegså de første sesongene og likte de godt, men synes serien ble litt dårligere etterhvert så sluttet å se på i frykt for at det skulle bli helt fucka på slutten. Hater når serier slutter på en dårlig måte. Anonymkode: 159ca...0e5 Altså, sesong 5 var den dårligste sesongen synes jeg. De dro det veldig langt. Vi fikk vite hvem som egentlig sto bak kloningsprosjektet og Neolusjon. Mye snålt i den forbindelsen. Men det var også andre ting som skjedde. Det var en helt klar avslutning ihvertfall. Anonymkode: 5cdb7...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå