AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Har lyst å dele litt og høre med dere, som kanskje har samme følelse som meg Jeg har to barn, og helt siden jeg har fått mitt første barn, har jeg mistet litt og litt alle vennene mine. Hadde aldri tid til å gå ut med vennene, eller finne på noe alene uten barn. Mannen jobber så mye, og ofte borte. Familien min bor 5 timer langt unna meg, så jeg har ingen som kan avlaste litt heller. Så kjøpte vi hus for et år siden og flyttet 30 min unna Oslo, og her er det ingen jeg kjenner. Har så mye å gjøre med barna, jobb osv.. Føler jeg har mistet meg selv opp i alt dette. Jeg vet ikke hva min hobby er engang, hva jeg liker. Som om hele livet mitt handler om å passe på barna, jobbe, såå.. ferdig. Når barna har lagt seg, mannen er fortsatt på jobb, og jeg sitter der på stua, med en kopp te for meg selv, da renner tårene, og jeg føler meg veldig ensom. Noen ganger tenker at kanskje jeg er bare utakknemlig? Jeg har jo familie som jeg er veldig glad i. Anonymkode: 1ec6b...9a3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lyst å dele litt og høre med dere, som kanskje har samme følelse som meg Jeg har to barn, og helt siden jeg har fått mitt første barn, har jeg mistet litt og litt alle vennene mine. Hadde aldri tid til å gå ut med vennene, eller finne på noe alene uten barn. Mannen jobber så mye, og ofte borte. Familien min bor 5 timer langt unna meg, så jeg har ingen som kan avlaste litt heller. Så kjøpte vi hus for et år siden og flyttet 30 min unna Oslo, og her er det ingen jeg kjenner. Har så mye å gjøre med barna, jobb osv.. Føler jeg har mistet meg selv opp i alt dette. Jeg vet ikke hva min hobby er engang, hva jeg liker. Som om hele livet mitt handler om å passe på barna, jobbe, såå.. ferdig. Når barna har lagt seg, mannen er fortsatt på jobb, og jeg sitter der på stua, med en kopp te for meg selv, da renner tårene, og jeg føler meg veldig ensom. Noen ganger tenker at kanskje jeg er bare utakknemlig? Jeg har jo familie som jeg er veldig glad i. Anonymkode: 1ec6b...9a3 Det er lov å kjenne på ensomhet selv om du har familie. Det er sårt. Å sitte alene og føle du ikke har noen. Har du prøvd å blitt kjent med nye? Går barna i bhg eller skole? Snakker du med foreldrene til barnas venner? Men ja vet det ikke er lett. Ikke alle passer sammen og ofte blir det bare høfflige hei. Eller du må hale og dra ord ut av folk. Det er trist å sitte alene på kvelden og føle seg så ensom og alene. Vet ikke hva jeg kan si,bor desverre på andre siden av landet.Har det litt på samme måten. Har du noen hobbyer eller ting du kunne gjort?Noen gøye serier du kan se? Jobber mannen din hele tiden? Eller er dere sammen og? God klem til deg! Anonymkode: 866bf...c81 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Kjenner igjen følelsen, du er absolutt ikke alene ❤️ Har du prøvd å prate med mannen om dette? Det er viktig at også du får tid til å være deg. Finn ut hva som gir deg glede (og dette kan fint være noe egoistisk) og prioriter det en gang i blant. Du fikk også mange gode tips over her Anonymkode: 1b70b...c07 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå