Gå til innhold

Kan samleiet oppleves forskjellig for mannen og kvinnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan feks damen oppleve at kuken føles liten inni henne mens mannen opplever det motsatt eller annerledes?

Jeg vet ikke om det bare er meg, men hadde samleie med en mann som virket å ha litt liten penis, kanskje under gjennomsnittet. Jeg kjente penetreringen og alt det der, men var avhengig av stillinger som gav dyp penetrerig for å kjenne han godt nok inni meg.. Jeg kan bli veldig våt under akten og det hjelper selvsagt ikke på. Men mannen ville fortsette å ha sex og uttrykte at jeg både var god og deilig.. Blir usikker på om han mente det, eller bare sa det der..  Tror dere menn lyger om sånt?

Anonymkode: 5c4d0...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis.  For min del betyr ikke trang dame at sexen automatisk er god. Har hatt god sex med vide og våte damer, og dårlig sex med trange. Kjemi, samspill, respons og tilstedeværelse er nøkkelen, ikke trangest mulig mus eller "perfekt kropp". Hun som var videst og våtest har i ettertid sagt at vi hadde jævlig bra sex sammen, så hun hadde ttydeligvis også godt utbytte av sexen.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo ann på hvor god hun er i sengen ellers og kjemien. Selve friksjonen er jo en ting men hvis kjemien og sexen ellers ikke er bra så blir det jo ikke helt topp uansett. Sex er jo mere enn piv.🙂

Anonymkode: 07dce...3ec

Skrevet

Det er jo to forskjellige personer, så klart at de kan oppfatte/føle det på forskjellige måter.

Anonymkode: fbc01...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...