Gå til innhold

På selve dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å nærme seg veldig nå, lurte litt på hvilke opplegg dere har brukt på selve dagen, tidsplan til selve middagen, og festen etterpå?

Har dere hatt/skal ha Scrapbook som gjestene signerer i? eller andre gode ideer som kan brukes?

Håper på mange tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en "scrap-book" som vi brukte som gjestebok på de fremste sidene...mange skrev koselige hilsninger og noen skrev bare navnet sitt. På de sidene som var igjen har jeg satt inn godt over 100 bilder fra bryllupet! Genialt med digitalkamera, fikk belder fra mange forskjellige slik at vi fikk veldig bra belder fra alt som hadde skjedd den dagen. Plukket ut 300 bilder som vi sendte til fremkalling, og nå har vi satt inn nesten halvparten. Kjempekjekt å ha et slikt album!!! :)

Skrevet

Tidsplanene som vi hadde for dagen kan du finne i dagboka mi, som det er link til i signaturen under. ;)

Vi hadde gjestebok på selve dagen. Her skrev gjestene hilsner til oss, og dette var veldig hyggelig.

Skrevet (endret)

Vi hadde ikke en fysisk scrap-book, men en bunke fargede ark (ca A6 størrelse) som gjestene våre skrev hilsen sin på. Disse arkene skal vi nå klippe ut og lime inn i boken, sammen med bilder og annen tekst fra dagen.

Ang tidsplan, så la jeg ikke en superdetaljert plan for dagen, bare hovedpunkter. Når vielsen begynnte og når middagen ca skulle begynne var holdepunktene, så laget jeg ca kjøreplan utfra det. (når bussen skulle kjøre fra kirken, tid til omvisning på hotellet) Vi hadde ingen kaffegjester, så trengte ikke ta hensyn til klokkelsett etter vi hadde startet middagen. På formiddagen la jeg opp tidsplan sammen med frisør/sminke for å rekke å være ferdig påkledd til kirken. (sminke 10.30, frisør 12, klar til kirke 14.30, kirke 15.15)

Ps: Annie78: Har dere begynnt på albummet allerede??? :hakeslepp: Måpe! Jeg blir helt matt. Vi har ikke fått bilder fra alle engang...

Endret av smilepia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...