Gå til innhold

Hva liker du i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Tenkte det ville vært artig med en tråd vi kan fortelle hva vi liker i senga. Det kan være alt fra forspill, til fetisjer, til sexstillinger, etc. 

Personlig blir jeg tent av å bli kysset eller kilt på nedre del av magen. Dersom mannen skal gå ned på meg, foretrekker jeg mer bastante bevegelser, fremfor forsiktig tunge. Leker med tanken av bondage, men har ikke turt å utforske denne delen av seksualiteten riktig enda.

Anonymkode: d1668...eff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så mye jeg liker... forspill med slikking og suging er et must for meg, og gjerne lenge. Blir ekstremt kåt av kyssing og biting fra øret og nedover halsen. Favorittstillinger er vel cowgirl, doggy, 69 eller løftet opp mot veggen (vet ikke hva det heter😂)

Liker egt mest hardhendt sex, hold fast i håret, slå på rumpa, kveling, biting osv. Rolig er greit så lenge det «lidenskapelig», men blir ofte så kåt at det går mot hardt likevel. Liker også sex utenfor sengen, egt hvor som helst så lenge det varieres.  Er også glad i dominerende sex, å bli bundet fast til sengen og bare ha null makt. Variere på hvem som dominerer da. Har ikke så mange fetisjer utenom menn i smoking. Ellers blir jeg kåtest av menn med mørkt hår/øyne og masse tatoveringer

Skrevet

Jeg liker variasjon!

Varme, sakte, kjappe, krevende, lekne, vanlige, egotripp, full oppvartning, binding, kunyaza, suging, slikking, forskjellige stillinger, kyssing, g-punkt stimuli, prostata-stimuli, eksperimentere, rolige, halvsøvne, korte, lange, dominans, dansking av baken, lette kjærtegn, rolleleker, planlagte, impulsive, multiple, helaftener, treminutters, utendørs, ... 💜

• Liker 2
Skrevet

Rent sengetøy.

• Liker 3
Skrevet

Damer som kommer av slikking, knulling og fingring. Sånn at man kan ha god sex selv om strømmen går, på telttur og på hytter uten strøm. Nye mer praktisk og mye morsommere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...