AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Vi har akkurat nå en periode hvor sexlivet er litt trøblete, grunnet fysiske plager hos meg. Likevel er det viktig for meg å ivareta intimiteten i forholdet. Hva gjør dere for nærhet, utenom å ha sex? Vi dusjer sammen, koser og kysser mye. Det har skjedd at jeg har gått ned på ham, men det er ikke helt tilfredsstillende for noen av oss. Anonymkode: f6285...54f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Holder hender når vi går tur. Stryker og klapper på hverandre. Anonymkode: 00e5a...d59 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Gi hverandre massasje, hele kroppen eller hvor dere måtte ønske. Anonymkode: 751fc...fc4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 42 minutter siden, Bos43 said: Vanskelig tid, for begge. Vanskelige snakke om, for begge. Men ønsker du å bli gammel med han så bør du sjekke hva som skal til for å «ordne greia dine». Kan jo være en skade etter fødsel, ikke uvanlig. Da må du få henvisning fra fastlegen til gynekolog. Uansett, så snakk en fastlegen, han er her for deg! Det er helt selvsagt, og jeg har hatt et par runder med legen. Det er ikke aktuelt å gi slipp på sexlivet. Men siden det kan ta litt tid, er det viktig for meg å ta vare på nærheten i mellomtiden. Anonymkode: f6285...54f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Han kommer til å finne seg andre plasser hvis det varer for lenge, så det er best å finne ut av det raskt hvis det er medisinsk. Anonymkode: 6c765...133
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Han kommer til å finne seg andre plasser hvis det varer for lenge, så det er best å finne ut av det raskt hvis det er medisinsk. Anonymkode: 6c765...133 Ja, forventer det. Trofaste menn finnes jo ikke. Anonymkode: f6285...54f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Skjønner meg ikke på folk som mener at kuk-i-fitte er så livsviktig for å bevare et forhold. Virker sykt primitivt å mene at dette er slutten på et forhold. Anonymkode: 469d9...a61 4
Mcløwin Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 (endret) . Endret 26. november 2020 av Mcløwin 2
Mcløwin Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Til han/hun over her som mener sex mellom to mennesker er primitivt så har du helt rett i det. Men sex er UTROLIG viktig for ett forhold. Alfa omega i mine øyne.
Milky Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Hadde også en slik periode for noen år siden. Satte inn en pstav som gjorde at jeg hadde kraftig mensen i flere månder, endte opp med å måtte fjerne den. Men under den perioden jeg hadde mensen non stop, så stoppet jeg aldri å runke/suge han. Ikke bare for å tilfredstille han, men ble av en eller annen grunn tilfredstilt selv. Kunne jo nesten ikke gjøre noe på meg uansett utenom i dusjen, der ble det sex de dagene jeg hadde litt mildere blødning. Utenom det er jo selvfølgelig kos viktig. Jeg er veldig kosete av meg og elsker å bare ligge og holde hverandre, kysse masse osv. Følte ikke noe press, mannen var heldigvis veldig tålmodig og forståelsesfull. Det har han blitt premiert for i ettertid🤪 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 På 7.11.2020 den 15.37, AnonymBruker skrev: Vi har akkurat nå en periode hvor sexlivet er litt trøblete, grunnet fysiske plager hos meg. Likevel er det viktig for meg å ivareta intimiteten i forholdet. Hva gjør dere for nærhet, utenom å ha sex? Vi dusjer sammen, koser og kysser mye. Det har skjedd at jeg har gått ned på ham, men det er ikke helt tilfredsstillende for noen av oss. Anonymkode: f6285...54f Vi var i samme situasjon og det har gått kjempefint ❤️ Vi gjorde egentlig det du beskriver her og var flinke å snakke om ting hvis noe plaget oss. (Dette varte faktisk noen år) Anonymkode: 60ea8...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå