Gå til innhold

Er din partner oppdatert på dine sexuelle følelser / behov ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Eller er det bare under forumet "Sexualitet" du tørr åpne deg overfor andre omkring din sexualitet.  ?   Sexualitet, og sexualopplysning er noe som har endret seg i forhold til tidligere, men mange opplever at dette er noe ein ikkje snakker om idet offentlige rom unntatt når ein kan få vera anonym. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart er jeg åpen om sex, genser, hva jeg liker, hva jeg ikke liker osv, med mine partnere. 

• Liker 2
Skrevet

Ja min partner vet om alle mine behov

• Liker 2
Skrevet

Ja han tilfredsstiller meg hver gang. Mer opptatt av meg enn seg selv... vært sammen i 6 år. 

vi fungerer ikke så bra sammen ellers dessverre men sexen er utrolig bra. 

Anonymkode: 1f678...862

Skrevet

De gir en lang faen

Anonymkode: 47935...70f

Skrevet

Min partner vet at jeg elsker lange forspill og at jeg elsker å slikke henne. Hun synes forspill er tull og liker ikke å bli slikket. Hun vil helst kun pules, alt annet regnes ikke som sex. Puling kan være greit det, men ikke kun det. Det synes jeg blir kjedelig. Kommer jeg med forslag om noe som helst, regnes det som mas! Så det har jeg sluttet med. Blir mindre og mindre sex for å si det sånn.  Hun gir uttrykk for å være veldig fornøyd med sexlivet vårt og blir lei seg når jeg ikke er det.

Mvh 

Varierende grad av frustrert ektemann, aka den levende dildo....

Anonymkode: 663db...f77

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei, hun har nok en anelse om  at jeg er ikke er 100% fornøyd, men vi snakker ikke særlig mye om det. Og nei, det finnes egentlig ingen løsning vi kan diskutere oss frem til. Det jeg dypest sett tenner mest på, tenker mye på, og har mest behov for, kan hun ikke gi. Sånn er det bare, kjipt men sant.

Endret av Resignert
Skrevet

Både ja og nei. 

Anonymkode: e5f4d...ea2

Gjest Alterego666
Skrevet

Vi er åpne med hverandre, og er grovt sett godt orienterte om den andres tenningsmønstre. Samtidig er vi begge i flyt, og vi vet at det vil dukke opp nye varianter. Vi tar det i et naturlig tempo og nyter hverandre.

Skrevet

Jeg liker kun såkalt vaniljesex. Har snakket med partner om dette, også før vi ble sammen. Han sier han også liker det. Så da må jeg jo stole på det...

Anonymkode: d379e...53c

Skrevet
On 11/7/2020 at 6:17 PM, AnonymBruker said:

De gir en lang faen

Anonymkode: 47935...70f

Så lenge den er lang så er du vel fornøyd..... 😕

Skrevet

Nei, jeg vil bli fiset på. Tør da ikke å si det til noen og mange synes det er en ekkel fetisj. 

Anonymkode: abb29...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...