Gjest Anonym Bruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Eller er det bare under forumet "Sexualitet" du tørr åpne deg overfor andre omkring din sexualitet. ? Sexualitet, og sexualopplysning er noe som har endret seg i forhold til tidligere, men mange opplever at dette er noe ein ikkje snakker om idet offentlige rom unntatt når ein kan få vera anonym.
SlemUlv Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Så klart er jeg åpen om sex, genser, hva jeg liker, hva jeg ikke liker osv, med mine partnere. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Ja han tilfredsstiller meg hver gang. Mer opptatt av meg enn seg selv... vært sammen i 6 år. vi fungerer ikke så bra sammen ellers dessverre men sexen er utrolig bra. Anonymkode: 1f678...862
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 De gir en lang faen Anonymkode: 47935...70f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Min partner vet at jeg elsker lange forspill og at jeg elsker å slikke henne. Hun synes forspill er tull og liker ikke å bli slikket. Hun vil helst kun pules, alt annet regnes ikke som sex. Puling kan være greit det, men ikke kun det. Det synes jeg blir kjedelig. Kommer jeg med forslag om noe som helst, regnes det som mas! Så det har jeg sluttet med. Blir mindre og mindre sex for å si det sånn. Hun gir uttrykk for å være veldig fornøyd med sexlivet vårt og blir lei seg når jeg ikke er det. Mvh Varierende grad av frustrert ektemann, aka den levende dildo.... Anonymkode: 663db...f77 1
Resignert Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 (endret) Nei, hun har nok en anelse om at jeg er ikke er 100% fornøyd, men vi snakker ikke særlig mye om det. Og nei, det finnes egentlig ingen løsning vi kan diskutere oss frem til. Det jeg dypest sett tenner mest på, tenker mye på, og har mest behov for, kan hun ikke gi. Sånn er det bare, kjipt men sant. Endret 7. november 2020 av Resignert
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 Både ja og nei. Anonymkode: e5f4d...ea2
Gjest Alterego666 Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Vi er åpne med hverandre, og er grovt sett godt orienterte om den andres tenningsmønstre. Samtidig er vi begge i flyt, og vi vet at det vil dukke opp nye varianter. Vi tar det i et naturlig tempo og nyter hverandre.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 Jeg liker kun såkalt vaniljesex. Har snakket med partner om dette, også før vi ble sammen. Han sier han også liker det. Så da må jeg jo stole på det... Anonymkode: d379e...53c
Tiuren Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 On 11/7/2020 at 6:17 PM, AnonymBruker said: De gir en lang faen Anonymkode: 47935...70f Så lenge den er lang så er du vel fornøyd..... 😕
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Nei, jeg vil bli fiset på. Tør da ikke å si det til noen og mange synes det er en ekkel fetisj. Anonymkode: abb29...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå