Gå til innhold

Blir dansepartnere som danser sexy sammen kåte på hverandre? Feks salsa og latindanser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ligger sammen?

Anonymkode: 299de...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ja, andre nei 

Skrevet

Jepp, de sniker seg inn på et toalett og tar en kjapp en.

Anonymkode: 06b8e...c99

• Liker 4
Skrevet

Nei... jeg er latina og danser ofte og blir ikke kåt på noen med mindre det er mannen min😂 men pleier ikke å danse med andre heterofile menn egentlig, synes ikke det er helt passende med sånn type dans. Er vel mest homofile venner eller familie

• Liker 1
Skrevet

Det er nok veldig individuelt. Man tenner jo ikke på alt som krabber og går bare fordi man danser sammen.

• Liker 1
Skrevet

Vil anta menn får ståpikk dersom de danser tett og sexy med ei deilig dame.... Noen? Tenker på sånn dans hvor damene briller masse på rompa og nærmest rir oppå låret til mannen 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil anta menn får ståpikk dersom de danser tett og sexy med ei deilig dame.... Noen? Tenker på sånn dans hvor damene briller masse på rompa og nærmest rir oppå låret til mannen 

Livlig fantasi du har

Anonymkode: 419b4...366

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er skikkelig hot. Lurer på om jeg skal ta dansekurs. 

Gjest Andrea93
Skrevet

Har drevet aktivt med latindans av det dristigere slaget i flere år, og kort fortalt: nei, de aller fleste av oss gjør det fordi vi liker dans, ikke for å sjekke. Selvfølgelig er det en og annen fyr i ny og ne som plutselig gnir ereksjonen sin på deg, men det er sett VELDIG ned på i miljøet, og kommer stort sett fra de dårlige danserne som man ikke er spesielt interessert i å danse med i utgangspunktet (gjerne menn som har tatt et par dansetimer og så drar ut og danser fordi de tror dans=sjekking). Danseetikette har alltid hatt stort fokus alle stedene jeg har drevet med det, både i inn- og utland. 

Men som med alle andre sosiale aktiviteter hender det selvfølgelig at folk finner hverandre i dansemiljøet også, og selvsagt legger man jo litt ekstra merke til dem man har god dansekjemi med 😊

Skrevet

Litt av vår tankekraft kan nok gå bort om endel av blodet strømmer til lemmet. Så vil anta at det er vanskelig å konsentrere seg om kompliserte trinn i slike tilfeller.

Skrevet
On 11/7/2020 at 4:31 PM, AnonymBruker said:

briller masse på rompa

Hva betyr det egentlig?

Anonymkode: c05d9...826

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det egentlig?

Anonymkode: c05d9...826

Fin gjette-konkurranse!

Jeg gjetter «gnikker»?

Skrevet

Dama blir kåt. Men ikke mannen, han er homofil.

Anonymkode: a33d5...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...