AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Noen som har erfaring med en god foundation/BB cream med medium dekkevne til tørr hud som blir fet i T-sonen? Har nettopp satt meg godt inn i hudpleie, noe som allerede har hjulpet litt, men trenger dekk enkelte dager da huden er rød og ujevn. Anonymkode: dc926...985
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Tror egentlig bb-cream fungerer best til de som har fet hud, for det tørrer veldig. Anonymkode: ac36d...d8f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Jeg er egentlig veldig førnøyd med lava art sin. Men synes den er litt dyr. Anonymkode: e36ba...a2a
Kuleku Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Jeg elsker Lava art! Jeg blir fort blank i huden og bruker den matte typen. Aldri brukt noe bedre. 😃
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 Jeg har blitt veldig begeistret for Camilla Pihl sin. Eneste ulempen er at den er dyr og udrøy. Anonymkode: a6835...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå