AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Første gang jeg feirer jul uten noen andre som lager julematen. Jeg vil ha julepølse, men skal den kokes? Stekes? Ovn? Trekkes? Hva er det? Hvor lenge ? Hvor varmt? Stress ass! Internett er ikke til hjelp da jeg kun finner oppskrifter på pølsa , men ikke hvordan den forberedes til å bli spist 🙃 Skikkelig flaut spm , jeg vet 😅 Anonymkode: e1add...19d
Pappi Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Tror det står på pakka, men den kan tilberedes på mange måter. Jeg liker å varme den i ovnen.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Hvis du skal lage ribbe, kan du skjære pølsa i biter og legge i ovnen med ribba de siste 20 minuttene før servering. Lager du pinnekjøtt, legger du pølsene øverst i gryta så dampes de. Anonymkode: 46762...1f2 1
Kenelz Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Elsker å ha julepølser i ovnen 😍 Etter å ha kokt pinnekjøtt setter jeg den inn i ovnen, og mot slutten hiver jeg inn oppskjæret julepølser sammen med de! 😋😋
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Om du skal ha ribbe, så kan du skjære den i biter og ha i ovnen siste del av steketiden. Om du kun skal ha pølsen, så kan du steke den på stekepannen. Anonymkode: 3e2e3...55a
skrue Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Første gang jeg feirer jul uten noen andre som lager julematen. Jeg vil ha julepølse, men skal den kokes? Stekes? Ovn? Trekkes? Hva er det? Hvor lenge ? Hvor varmt? Stress ass! Internett er ikke til hjelp da jeg kun finner oppskrifter på pølsa , men ikke hvordan den forberedes til å bli spist 🙃 Skikkelig flaut spm , jeg vet 😅 Anonymkode: e1add...19d Jeg lager dem selv. De stekes alltid i ovn her fra rå tilstand.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Takk for råd! TS Anonymkode: e1add...19d
Djungelvrål Skrevet 8. november 2020 #8 Skrevet 8. november 2020 Julepølse er ferdig kokt og kan enten stekes eller kokes for å varmes.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Legger de i langpannen sammen med ribben, medisterkaker, eplebåter og svisker siste minuttene før servering. Anonymkode: 060be...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå