Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang jeg feirer jul uten noen andre som lager julematen. Jeg vil ha julepølse, men skal den kokes? Stekes? Ovn?
Trekkes? Hva er det? 
Hvor lenge ? Hvor varmt? 
Stress ass! 
Internett er ikke til hjelp da jeg kun finner oppskrifter på pølsa , men ikke hvordan den forberedes til å bli spist 🙃

Skikkelig flaut spm , jeg vet 😅

Anonymkode: e1add...19d

Skrevet

Tror det står på pakka, men den kan tilberedes på mange måter. Jeg liker å varme den i ovnen.

Skrevet

Hvis du skal lage ribbe, kan du skjære pølsa i biter og legge i ovnen med ribba de siste 20 minuttene før servering. Lager du pinnekjøtt, legger du pølsene øverst i gryta så dampes de. 

Anonymkode: 46762...1f2

• Liker 1
Skrevet

Elsker å ha julepølser i ovnen 😍 

Etter å ha kokt pinnekjøtt setter jeg den inn i ovnen, og mot slutten hiver jeg inn oppskjæret julepølser sammen med de! 😋😋

Skrevet

Om du skal ha ribbe, så kan du skjære den i biter og ha i ovnen siste del av steketiden. Om du kun skal ha pølsen, så kan du steke den på stekepannen.

Anonymkode: 3e2e3...55a

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Første gang jeg feirer jul uten noen andre som lager julematen. Jeg vil ha julepølse, men skal den kokes? Stekes? Ovn?
Trekkes? Hva er det? 
Hvor lenge ? Hvor varmt? 
Stress ass! 
Internett er ikke til hjelp da jeg kun finner oppskrifter på pølsa , men ikke hvordan den forberedes til å bli spist 🙃

Skikkelig flaut spm , jeg vet 😅

Jeg lager dem selv. De stekes alltid i ovn her fra rå tilstand.

Skrevet

Takk for råd! 

TS

Skrevet

Julepølse er ferdig kokt og kan enten stekes eller kokes for å varmes.

Skrevet

Legger de i langpannen sammen med ribben, medisterkaker, eplebåter og svisker siste minuttene før servering. 

Anonymkode: 060be...ab6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...