AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Jeg er gravid og er i jobb. (Minstelønn på 280 000,- utbetalt 16500,- år mnd) Jeg skal føde i mars og vet at jeg skal si opp jobben etter fødsel da jeg ikke trives i jobben og ønsker å gjøre noe annet. Hva vil lønne seg for meg? Søke foreldrepenger eller engangsstønad? Anonymkode: 3a146...09c 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Det relevante her er jo hvor lenge du tenker å gå hjemme. Anonymkode: 9e458...ecf
ididi Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Foreldrepenger. Da har du også krav på sykepenger hvis du skulle bli syk i løpet av foreldrepermisjonen eller pga. fødselen. Å være arbeidsledig innebærer alltid mer utrygghet enn å være ansatt et sted. Hold ut i jobben til du skal ut i foreldrepermisjon! 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 41 minutter siden, ididi skrev: Foreldrepenger. Da har du også krav på sykepenger hvis du skulle bli syk i løpet av foreldrepermisjonen eller pga. fødselen. Å være arbeidsledig innebærer alltid mer utrygghet enn å være ansatt et sted. Hold ut i jobben til du skal ut i foreldrepermisjon! Ja ikke sant, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Takk for svar Anonymkode: 3a146...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå