AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Jeg har prøvd flere ganger å ikke kontakte han, og hver gang har han sendt melding om at han savner meg og ønsker å snakke med meg. Men nå, har jeg virkelig tabba meg ut. Sist jeg var hos han, ønsket jeg å prate fordi jeg har følt meg utnyttet av han. Han var sjefen min ja, men jeg sluttet. Jeg har virkelig fått følelser for han, men har følt meg brukt, og det ønsket jeg å ta opp. Selvfølgelig klarte jeg ikke det, og begynte bare å grine, for det er tanker jeg har gått med lenge, men fortrengt og unngått. Han sa da at han ikke fant glede i tårer og at det gjør det vanskelig å satse. Han trengte tid til å tenke, og jeg har ikke hørt noe fra han siden. Har ikke tatt kontakt fordi han skal få den tiden, men med tanke på at han var sjefen min, ønsker jeg virkelig å prate. Hadde ikke vært så viktig hvis situasjonen var en annen, og det kun hadde vært et følelsesmessig forhold, men han har ødelagt jobben for meg. For jeg sitter uten. Jeg er helt lost og utrolig lei meg, og vet ikke hva jeg burde gjøre... Anonymkode: 121dc...504
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Høres ut som du trenger å finne ny jobb. Anonymkode: 99807...e71
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Han var sjefen din. Der har du svaret. Han var i en maktposisjon over deg og brukte den til å få sex. Du burde glemme hele fyren og tenke at du fortjener noe bedre. Han har dårlig moral som ligger med eller innleder forhold til en ansatt. Anonymkode: 66f82...a76 5
Nymerïa Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Dette skal du arkivere i skuffen for uheldige avgjørelser og så går du videre. Og neste gang du vurderer å involvere deg med en mann tar du en vurdering på hvilke verdier han later til å ha. Å ligge med en ansatt lover dårlig. Jeg ønsker deg alt godt, noe sier meg at du er ganske ung, jeg er tipper at det kan bare bli bedre framover. 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Fyren er jo en tosk. Altså "finner ikke gleder i tårer og derfor er det vanskelig å satse", hallooo, dette er varsellampe så det suser etter. Anonymkode: 652e9...47d 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Han har utnyttet deg og han har makt over deg. Du utsletter deg selv her på grunn av dette. At han gir deg skyldfølelse i stedet for forståelse for tårene sier jo alt! At han ikke finner glede i tårene er en helt vanvittig stygg ting å si. Du har følelser som han har lekt med og så skal du liksom være straffes fordi du naturlig nok har en reaksjon på det! Altså fy faen så dårlig denne mannen behandler deg. At han kontakter deg hver gang du prøver å ta avstand er også jævla egoistisk. Og her sitter du og føler du har tabbet deg ut, men det har du ikke, det er utrolig bra at du har funnet kraften til å ta opp dette med han, dette skal du være stolt over. Men bare utrolig synd at han får deg til å føle deg så liten etterpå og som du har gjort noe dumt. Det har du ikke! Dette er BRA! Nå må du bare stå i det, gi totalt blanke faen i han, ikke kontakt han og ikke svar når han prøver å kontakte deg. Ikke la han få makten, det er ikke HAN som skal sitte her og tenke om det er noe å satse på. Det er DU som trenger å tenke om dette er noe du vil. Og det høres virkelig ut som dette ikke er noe du vil!! Slett, blokk, kom deg videre. Det er verst i starten, men du vil komme over det, om ikke lenge vil du se hvor dritt han er og hvordan han har gjort deg til en skygge av deg selv, og etter det vil det bli lettere og lettere å få avstand til han og komme over han. Anonymkode: f1cf6...c5a 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd flere ganger å ikke kontakte han, og hver gang har han sendt melding om at han savner meg og ønsker å snakke med meg. Men nå, har jeg virkelig tabba meg ut. Sist jeg var hos han, ønsket jeg å prate fordi jeg har følt meg utnyttet av han. Han var sjefen min ja, men jeg sluttet. Jeg har virkelig fått følelser for han, men har følt meg brukt, og det ønsket jeg å ta opp. Selvfølgelig klarte jeg ikke det, og begynte bare å grine, for det er tanker jeg har gått med lenge, men fortrengt og unngått. Han sa da at han ikke fant glede i tårer og at det gjør det vanskelig å satse. Han trengte tid til å tenke, og jeg har ikke hørt noe fra han siden. Har ikke tatt kontakt fordi han skal få den tiden, men med tanke på at han var sjefen min, ønsker jeg virkelig å prate. Hadde ikke vært så viktig hvis situasjonen var en annen, og det kun hadde vært et følelsesmessig forhold, men han har ødelagt jobben for meg. For jeg sitter uten. Jeg er helt lost og utrolig lei meg, og vet ikke hva jeg burde gjøre... Anonymkode: 121dc...504 Et klassisk eksempel på at love makes people do stupid things 🙈 Du må nok bare komme deg over han. Anonymkode: 8752c...39a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har utnyttet deg og han har makt over deg. Du utsletter deg selv her på grunn av dette. At han gir deg skyldfølelse i stedet for forståelse for tårene sier jo alt! At han ikke finner glede i tårene er en helt vanvittig stygg ting å si. Du har følelser som han har lekt med og så skal du liksom være straffes fordi du naturlig nok har en reaksjon på det! Altså fy faen så dårlig denne mannen behandler deg. At han kontakter deg hver gang du prøver å ta avstand er også jævla egoistisk. Og her sitter du og føler du har tabbet deg ut, men det har du ikke, det er utrolig bra at du har funnet kraften til å ta opp dette med han, dette skal du være stolt over. Men bare utrolig synd at han får deg til å føle deg så liten etterpå og som du har gjort noe dumt. Det har du ikke! Dette er BRA! Nå må du bare stå i det, gi totalt blanke faen i han, ikke kontakt han og ikke svar når han prøver å kontakte deg. Ikke la han få makten, det er ikke HAN som skal sitte her og tenke om det er noe å satse på. Det er DU som trenger å tenke om dette er noe du vil. Og det høres virkelig ut som dette ikke er noe du vil!! Slett, blokk, kom deg videre. Det er verst i starten, men du vil komme over det, om ikke lenge vil du se hvor dritt han er og hvordan han har gjort deg til en skygge av deg selv, og etter det vil det bli lettere og lettere å få avstand til han og komme over han. Anonymkode: f1cf6...c5a Dette er nøyaktig det jeg trengte å høre, tusen takk! Anonymkode: 121dc...504 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #9 Skrevet 8. november 2020 Finner ikke gleder i tårer?? Wtf?? Livet er ikke en dans på roser alltid. Vi skal være sammen i godt og vondt (så lenge vi behandler hverandre bra, vel og merke!) Anonymkode: 7ef86...956 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå