Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, got2go skrev:

Herregud som du sutrer ts! Ta deg sammen og skaff deg litt selvsikkerhet! Du kan ikke tvinge folk til å bry seg, så er du omringet av sånne folk så får du skaff deg ny omgangskrets.

Ikke gå rundt å synes så fryktelig synd på deg selv! 

Kan ikke det. Så har skjønt det. 

Beklager, men er ganske down for tiden så synes litt synd på meg selv. 

Anonymkode: 0c1ef...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ring han!

Anonymkode: 0f8c4...3c8

Det er vel en dum ide når han ikke har hørt fra seg? 

• Liker 1
Skrevet

Sorry, måtte bare. Gått 8 dager og ikke en lyd. Da gjorde han bevisst dette og i tillegg understreke at han ikke vil ha noe med meg å gjøre. Super skuffet!!!

Tenker ikke dere og det? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, måtte bare. Gått 8 dager og ikke en lyd. Da gjorde han bevisst dette og i tillegg understreke at han ikke vil ha noe med meg å gjøre. Super skuffet!!!

Tenker ikke dere og det? 

Herregud, gi deg! 

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, got2go skrev:

Herregud, gi deg! 

Hvorfor sier du det? 

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke dere og det? 

Synes du har grunn til å være skuffet. Hadde kostet han lite å gratulere deg. Smålig oppførsel av han. "Den største glede du kan ha er å gjøre andre glad" - har han nok aldri tenkt over.

Anonymkode: 60b2e...677

• Liker 2
Skrevet
På 7.11.2020 den 16.14, Forundret.. skrev:

Han kan ha glemt det selv om du sa det kvelden før... 

Jepp, det hadde jeg glatt gjort.

Anonymkode: fb99a...945

Skrevet

Kanskje han er konfliktsky, og unngikk å gratulere deg, slik at du skulle slippe å få forhåpninger? 

Anonymkode: a9be1...17a

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du har grunn til å være skuffet. Hadde kostet han lite å gratulere deg. Smålig oppførsel av han. "Den største glede du kan ha er å gjøre andre glad" - har han nok aldri tenkt over.

Anonymkode: 60b2e...677

Jeg skjønner han godt. Ts er tydeligvis en person som legger veldig mye i om hun får gratulasjoner eller ikke. Så om han ikke er interessert, gjorde han rett i å ikke gratulere, så ikke ts fikk falske forhåpninger.

Anonymkode: 7ab04...4ce

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan du vite helt sikkert at han ikke har glemt det?

Anonymkode: a8736...3aa

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du det? 

Fordi du sitter å overanalyserer og ruller deg i selvmedlidenhet over noe du ikke får gjort noe med! SNAKK med han om det, hvis du er så skuffet!

• Liker 4
Skrevet

Svigerforeldrene mine gjennom 15 år glemmer bursdagen min ofte. Foreldrene mine glemte å komme i bursdagen til det ene (av tre) barnebarnet sitt i fjor. Er ikke noe å sutre for, folk har nok å stri med og man kan ikke forvente at alle går rundt å husker hva som er spesielt med alle datoer. Er kjipt, ja, men hva hjelpef det å kverne på det? Jeg husker kun bursdagen til folk som ikke er mann, barn og nærmeste familie fordi jeg legger det inn med varsel i kalenderen. 

Anonymkode: aa8a6...524

Skrevet

Ja, legger dessverre litt i det med gratulasjon og bli husket på. Prøver å ikke gjøre det, men klarer det ikke helt. 

Det å bli husket og visst å bli satt pris på betyr noe. 

Sier man det dagen før så er det umulig å glemme. Da gjør man det bevisst fordi det ikke betyr noe for en. 

Ja, han beviser bevist at jeg ikke har noe betydning for han. Så jeg bør vel la det ligge. Ikke bare pga bursdagshilsen, men å ikke ha gitt en lyd heller. 

Ja, er vel litt selvmedlidende. Ser det og han gjorde gjerne seg selv en tjeneste med å ikke gjøre det. 

Takker for alle som har svart. Setter pris på å bare høre andres mening og å prøve å legge det bak meg nå. 

Skrevet

Ingen mann ønsker en partner som gjør mye ut av bursdager. Det finnes unntak, men majoriteten er slik at dess eldre en blir dess mindre betyr bursdager. Når en mann da blir fortalt av en date/hva enn dere er sammen, at "jeg har bursdag i morgen jeg! *hint hint* 😃", så skygger han selvfølgelig unna. At du ikke lar høre fra deg igjen tror jeg ikke er et stort tap for denne mannen. Han gikk videre før du gikk videre. 

Som mann er jeg alltid redd for dette når jeg dater. At bursdagen til daten skal dukke opp og at hun skal begynne med styr og mas rundt det. De beste damene er de som forstår at i datingfasen er man ikke nær nok (enda) til å gjøre noe ut av bursdager. Bursdag er styr og mas nok som det er. 

Anonymkode: 99c18...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...