AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Hadde bursdag. Var noen jeg håpte å høre fra som jeg ikke gjorde. Hvert år er det like skuffende å bli et år eldre og se hvor lite man betyr for andre. En tlf samtale i går var alt. Synes dere det er greit med hilsen på Facebook og ikke noe privat. Jeg sa til en jeg liker at jeg hadde bursdag dagen etter og at det hadde vært koselig med hilsen fra han. Dagen gikk og ingenting. Han valgte bevisst å ikke gjøre det. Ville du kontaktet han igjen? Anonymkode: 0c1ef...d73
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Hadde ikke kontaktet han nei. Sånn ellers er jeg vant til at bursdag ikke er stas, så har sluttet å legge noe i det. Anonymkode: 4026d...545 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Gratulerer med dagen som var🎉🥳 Det er så trist å bli glemt på bursdagen sin, spesielt fra den personen man ønsker å bli husket av, men jeg må legge til at jeg er flink til å glemme bursdagen til folk når dagen kommer, men husker den alltid mange måneder før. Kanskje personen du fortalte det til, selv etter én dag faktisk glemte at du hadde bursdag. Men hvis han bevisst ikke gadd å gratulere deg så ville jeg ikke tatt mer kontakt. Det er viktig å bli satt pris på! Anonymkode: 9362e...c0a 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer med dagen som var🎉🥳 Det er så trist å bli glemt på bursdagen sin, spesielt fra den personen man ønsker å bli husket av, men jeg må legge til at jeg er flink til å glemme bursdagen til folk når dagen kommer, men husker den alltid mange måneder før. Kanskje personen du fortalte det til, selv etter én dag faktisk glemte at du hadde bursdag. Men hvis han bevisst ikke gadd å gratulere deg så ville jeg ikke tatt mer kontakt. Det er viktig å bli satt pris på! Anonymkode: 9362e...c0a Takk for gratulasjonen ❤️ Setter pris på. Ja, dette var om kvelden dagen før så det er 100% bevisst. Gjør vondt. Anonymkode: 0c1ef...d73
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Gratulerer med overstått! Nei, jeg hadde ikke kontaktet han. Neste gang, ikke fortell at det er en spesiell dag for deg, og se hvem som dukker opp eller gir lyd fra seg. Anonymkode: 469fd...8cb 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Om en random hadde sagt til meg: "Hadde vært koselig å få hilsen fra deg på bursdagen min i morgen! :D" er det godt mulig det hadde gått en faen i meg og jeg hadde latt være. (Regner med dere ikke dater en gang siden du skriver "en person du liker".) Anonymkode: 33211...fbc 2
Forundret.. Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for gratulasjonen ❤️ Setter pris på. Ja, dette var om kvelden dagen før så det er 100% bevisst. Gjør vondt. Anonymkode: 0c1ef...d73 Han kan ha glemt det selv om du sa det kvelden før... 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om en random hadde sagt til meg: "Hadde vært koselig å få hilsen fra deg på bursdagen min i morgen! :D" er det godt mulig det hadde gått en faen i meg og jeg hadde latt være. (Regner med dere ikke dater en gang siden du skriver "en person du liker".) Anonymkode: 33211...fbc Hvorfor det? Er det galt i å ønske det? Han gjorde det ikke. Og viste at han ikke brydde seg litt en gang. Anonymkode: 0c1ef...d73 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Er det galt i å ønske det? Han gjorde det ikke. Og viste at han ikke brydde seg litt en gang. Anonymkode: 0c1ef...d73 Man kan ønske så mye man vil, men det er opp til andre om de ønsker å innfri. Anonymkode: 113a4...249 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #10 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Er det galt i å ønske det? Han gjorde det ikke. Og viste at han ikke brydde seg litt en gang. Anonymkode: 0c1ef...d73 Da har du jo vært heldig da som nå vet at han ikke bryr seg litt engang? Da trenger du ikke bruke tid på det. Det er ikke galt i å ønske det, men det er en litt underlig greie å si. Jeg hadde nok tenkt du var needy og holdt meg unna. Det me normale ville vært å si på en casual måte at du har bursdagen dagen etter, og så bare sett om han gadd å skrive eller ei. Anonymkode: 33211...fbc 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer med overstått! Nei, jeg hadde ikke kontaktet han. Neste gang, ikke fortell at det er en spesiell dag for deg, og se hvem som dukker opp eller gir lyd fra seg. Anonymkode: 469fd...8cb Takk for gratulasjon 😊 Skal gjerne prøve det. Blir ikke mange det.., Anonymkode: 0c1ef...d73
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 Hvor mange ringer du og gratulerer med dagen da, TS? Anonymkode: 20e6f...311
Kokeshi Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 Med mindre jeg hadde skrevet opp når folk har bursdag, så hadde jeg ikke husket annet enn helt nær familie. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #14 Skrevet 7. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange ringer du og gratulerer med dagen da, TS? Anonymkode: 20e6f...311 Prøver å være flink med de nærmeste venner. Enten ringe eller meld/snap. I tillegg til Facebook da. Må vel innfinne meg med at de betyr mer for meg enn jeg for de. Hva gjør man da? Lurt å tone ned det jeg gjør for de da? 😢 Anonymkode: 0c1ef...d73
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #15 Skrevet 7. november 2020 Ikke enøyd fra han, Han er heldig da og slipper å høre mer fra meg da. Anonymkode: 0c1ef...d73 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #16 Skrevet 9. november 2020 Nå er det mandag. Ikke en lyd siden torsdag. Hvordan klare å tenke på/ikke sende meld til han? Har så lyst, men bør ikke det. Tar jo et hint. Anonymkode: 0c1ef...d73
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #17 Skrevet 9. november 2020 Jeg liker ikke å feire min egen bursdag. Så jeg har fjernet muligheten vekk fra min face profil. Og det er en stor lettelse. Anonymkode: ebe99...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #18 Skrevet 10. november 2020 Ring han! Anonymkode: 0f8c4...3c8
got2go Skrevet 10. november 2020 #19 Skrevet 10. november 2020 Herregud som du sutrer ts! Ta deg sammen og skaff deg litt selvsikkerhet! Du kan ikke tvinge folk til å bry seg, så er du omringet av sånne folk så får du skaff deg ny omgangskrets. Ikke gå rundt å synes så fryktelig synd på deg selv! 8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #20 Skrevet 10. november 2020 På 7.11.2020 den 16.16, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Er det galt i å ønske det? Han gjorde det ikke. Og viste at han ikke brydde seg litt en gang. Anonymkode: 0c1ef...d73 er ganske spesielt å måtte be om gratulasjon på bursdagen sin. enten husker folk det og gidder å gratulere eller så lar de vær. jeg gidder ikke sanke bursdagshilsner dagen i forveien Anonymkode: 32783...634 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå