AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Del Skrevet 7. november 2020 Hei! Jeg er veldig glad i trening. Elsker å gå tur, trener mye styrke og spinning, og liker generelt følelsen av å få energi gjennom aktivitet. Nå har det seg sånn at jeg har fått et utslett på ryggen som klør og svir hver gang jeg svetter, og naturlig nok svetter jeg endel på ryggen selv når jeg går tur (ulent terreng, oppoverbakker, mer klær på kroppen pga værskifte osv). Jeg har veldig sensitiv og tørr hud, så utslettet er nok et resultat av værskifte i kombinasjon med at jeg har mer klær på, som skaper større friksjon når jeg blir varm og dermed varmeutslett. Er det derfor noen som har tips til aktiviteter man kan gjøre uten at man svetter så mye? Jeg må holde meg unna aktiv trening frem til utslettet går over etter ca en - to uker... Anonymkode: 8d30f...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Del Skrevet 7. november 2020 Yoga og rolige gåturer. Anonymkode: 8219f...723 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 7. november 2020 #3 Del Skrevet 7. november 2020 Svømming 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå