Gå til innhold

Cargobukse - hva har jeg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg to cargobukser omtrent identisk til denne, en i beige en i mørk blå. Og det hele endte med at jeg prøvde meg gjennom hele skapet mitt og følte meg bare dum i alt sammen:P Jeg har en overvekt av lange, feminine cardigans i skapet mitt, og de så helt latterlig ut i lag med en baggy mer maskulin bukse. Og hva med sko? Brukt joggesko til disse men nå er det litt for kaldt og vått til det og boots så jo bare tullete ut. Stylingtips på google inneholdt litt for mye magetopper og slikt for meg. 

Hjelp:)

Anonymkode: 52589...fe1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er tynn, passer det jo veldig godt med smale gensere stappet nedi. Gjerne ribbet i ull eller ullmiks, f.eks. fra Skavlan-kolleksjonen til Pierre Robert. 

Anonymkode: b5176...25b

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte meg to cargobukser omtrent identisk til denne, en i beige en i mørk blå. Og det hele endte med at jeg prøvde meg gjennom hele skapet mitt og følte meg bare dum i alt sammen:P Jeg har en overvekt av lange, feminine cardigans i skapet mitt, og de så helt latterlig ut i lag med en baggy mer maskulin bukse. Og hva med sko? Brukt joggesko til disse men nå er det litt for kaldt og vått til det og boots så jo bare tullete ut. Stylingtips på google inneholdt litt for mye magetopper og slikt for meg. 

Hjelp:)

Litt off topic her men. Er den buksa du har linket til en cargobukse?

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Pappi skrev:

Jeg vil si nei, mangler lommer. 

Anonymkode: 4c54c...442

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si nei, mangler lommer. 

Anonymkode: 4c54c...442

Det var det jeg stusset på. Så enig med deg.

Skrevet

T-skjorte og feks chelseaboots eller ankelstøvletter. Men enig med de andre her, cargobukser har lommer på lårene. Dette er jo bare en baggy bukse med strikk i beina. 

Anonymkode: 3d076...416

Skrevet

pumps og t-shirt

Anonymkode: c88db...922

Skrevet

Det er vel mer en chinos enn en cargobukse..?

image.jpeg.2c096667b1617c2e6c5892f36a81a90e.jpeg

Skrevet

Om det er Cargo eller ikke hun har linket til er vel ikke så farlig at det krever x antall kommentarer på det? 

Til baggy bukser passer det med litt smalere overdeler, eks gensere som sitter pent på, t-skjorte evt med en blazer over osv. Jeg syns det er stilig med pumps til, men siden jeg hater å gå med pumps så velger jeg som regel andre sko med litt hæler. Evt et par ankelboots.

Anonymkode: cebc4...457

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg syns det er stilig med pumps til, men siden jeg hater å gå med pumps så velger jeg som regel andre sko

No pain no gain!

Anonymkode: c88db...922

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er tynn, passer det jo veldig godt med smale gensere stappet nedi. Gjerne ribbet i ull eller ullmiks, f.eks. fra Skavlan-kolleksjonen til Pierre Robert. 

Anonymkode: b5176...25b

Njæ, hverken tykk eller tynn, midt i mellom. Dog har jeg vel omtrent ikke gensere lengre, og den ene jeg har er i samme farge som buksa selvsagt og det ser ikke så smart ut:P

11 timer siden, Pappi skrev:

Googlet cargobukse dame og denne var blant de som dukket opp :vetikke: Vet lite om hva ditten og datten heter. En ene buksa har lommer på sidene, den andre ikke, men utover det omtrent identisk.

9 timer siden, hysjteria skrev:

Det er vel mer en chinos enn en cargobukse..?

image.jpeg.2c096667b1617c2e6c5892f36a81a90e.jpeg

Vet ikke :fnise: Jeg har brukt den beige jeg har med både skjorte og denimjakke:) Men den gjør seg dårlig i gjørmeværet som er for tiden, og den mørkeblå synes jeg var vanskeligere å finne noe til. Blazer har jeg ikke men har veldig lyst på. (vel, har en fra da jeg var 25+kg tyngre mene... ja:P)

Noen nevner ankelstøvelletter ol. og det er ikke noe jeg har, det har sammenheng med at jeg har størrelse 34 i sko. Dersom det ikke er noen snøring på dem så står de gjerne igjen på gulvet når jeg har gått. Vintersko kan jeg få i damestørrelse, jeg har disse, ellers går jeg stort sett rett på barneavdelinga.

Skrevet

De vintersko ene du linker til ja du fint bruke. Ville nok brukt enkle litt smale overdeler, og stappa oppi buksa, enten hele eller litt av genseren (avhengig av hva du liker). Eventuelt en litt boxy ullgenser, kort, somdu putter oppi foran. 

Anonymkode: ec9ce...899

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De vintersko ene du linker til ja du fint bruke. Ville nok brukt enkle litt smale overdeler, og stappa oppi buksa, enten hele eller litt av genseren (avhengig av hva du liker). Eventuelt en litt boxy ullgenser, kort, somdu putter oppi foran. 

Anonymkode: ec9ce...899

Når jeg har de til får jeg litt army-vibber av det, men det er forsåvidt greit. Men selv om jeg bruker disse skoene til min trenchcoat titt og ofte, så ser det plutselig så rart ut pga buksa! Så ender ofte med å gå å vrenge av meg buksa og dra på ei svart ei... Har omtrent bare brukt sorte bukser de siste 5 åra.

Jeg kom akkurat på jeg har en genser jeg fikk, beige v-hals, litt grovstrikket og løs, som jeg originalt ikke likte så godt for den var så kort. Kanskje den funker til denne. Trenger jeg jo ikke stappe nedi, ikke så veldig glad i det, føler det begrenser bevegelsesfriheten. Takler ikke ting som strammer eller er ukomfortabelt(et under at jeg tolererer BH når jeg er utomdørs).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...