AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Står at man som gravid må skylle frukt og grønnsaker nøye før man spiser det. Er det tilstrekkelig å skylle med kaldt vann? Hva gjør dere? Anonymkode: 1fe92...2e3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står at man som gravid må skylle frukt og grønnsaker nøye før man spiser det. Er det tilstrekkelig å skylle med kaldt vann? Hva gjør dere? Anonymkode: 1fe92...2e3 Jeg skyller med kaldt vann.. håper det er nok 😳 Anonymkode: c2ce0...86e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Skyller godt i kriker og kroker hvor det kanskje kan ligge jord. Anonymkode: 7fd9c...d7d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Jeg skreller grønnsaker som kommer fra jorden, siden det kan finnes toxoplasmose i jord. Anonymkode: 7022f...617 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Kommer helt an på hvilken grønnsak det er snakk om. Tomater og paprika er jo harde og glatte, så de skylte jeg bare godt i med vann. Salater holdt jeg meg unna for i en salat er det kriker og kroker hvor det kan ligge jord. Alt som vokste under bakken skrelte jeg. Skrelte også agurk siden overflaten er ru. Anonymkode: b2e2c...c8c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skreller grønnsaker som kommer fra jorden, siden det kan finnes toxoplasmose i jord. Anonymkode: 7022f...617 Jeg også. Skreller ev varmebehandler. Inngikk å spise salat om jeg ikke hadde skyldt veldig godt selv. Anonymkode: 31181...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå