AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Vi har et vaskerom, ikke av den peneste sorten, men med toalett, utslagsvask vaskemaskin, benk og varmtvannsbereder. Det er fliser på gulv, og sluk i gulvet ved varmtvannsbereder. Egentlig har jeg lyst til å renovere hele rommet, og gjøre til bad, men det vil ikke lønne seg mtp prisstigning og at vi planlegger å flytte om 3-4 år. Hvis vi ommøblerer litt, flytter en vegghylle og stabler vaskemaskin og tørketrommel i tårn så får vi plass til badekar, som vi sårt trenger med to små barn. Hovedbadet vårt er knøttlite... Er det mulig å sette inn et badekar i et sånn type rom? Vaskemaskin vil stå mellom badekaret og sluket i gulvet, så her blir det litt avstand... Hva tror dere? Anonymkode: 55d7f...64c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Er det godkjent våtrom så er det ikke noe problem Anonymkode: f9278...7df 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det godkjent våtrom så er det ikke noe problem Anonymkode: f9278...7df Hvordan finner jeg ut om det er godkjent våtrom? Anonymkode: 55d7f...64c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan finner jeg ut om det er godkjent våtrom? Anonymkode: 55d7f...64c Les tilstandsrapport fra dere kjøpte stedet? Anonymkode: 5f725...f4f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Trenger ikke å vare godkjent våtrom for å ha badekar inne. Alt skal vare godkjent i dag liksom ,bare tull. Er det plass og går det så gjør det. Ikke noe mer en det. Og når dere skal selge fjern badekar og ferdig. Anonymkode: a952e...d6f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Legger til at avstand mellom badekar og slukk er ikke noen problem heller. Hos oss rør fra dusjen går 1.2m en vei for så å svinge 90 grader så 1m til til slukk. Funker som det skal. Anonymkode: a952e...d6f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 Jeg tenkte selv gjøre det slik som du tenker, men så kom jeg frem til at det ikke blir praktisk, og at det ikke blir koselig å ha et badekar der. Tenkte å ha et badekar for at barna kunne bade, men også for meg selv. Men om barna måtte bade på vaskerommet i kjelleren, så er det langt derifra til soverommene, og for min del er ikke det mye kos og avslapping å ligge på vaskerommet. Så du skjønner poenga. Jeg kjøpte istedenfor sammenleggbar badekar på Coolstuff.no, den kan vi sette opp på badet oppe og rydde etterpå. Da kan man også håpe i dusjen etter å ha badet, og det er nærme soverom, og badet der er finere. Og det er veldig liten investering, billigere enn å kjøpe et badekar. Så se om det kan funke for dere også. https://www.coolstuff.no/Sammenleggbar-badebalje-for-voksne ps det er virkelig ikke reklame for butikken, jeg fant bare ingen andre norske selgere som selger nettopp denne. Anonymkode: 9002f...a04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå