AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Heisann 🙂 Jeg lurer på hva gjør dere for å vise at det er han/hun dere vil ha og være sammen med. Jeg sier jo det men jeg vil også vise med handling og ikke bare ord. Så jeg lurer på hva dere gjør for å vise at dere setter pris på kjæresten og viser at det han/hun dere vil ha? Gjerne skriv hva du gjør og hvilket kjønn du er Anonymkode: e5acc...e96
Milky Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Kvinne. Jeg pleier å vise med både handlinger og ord. Sier vel elsker deg altfor mange ganger om dagen, men mener det hver gang. Er også veldig kosete av meg, så koser alltid på han, stryker på ryggen når vi skal sove, kysser på han hele tiden. Vi har også vidt forskjellige interesser, men likevel prøver jeg å vise interesse for ting han liker selvom det egt er dødskjedelig for meg😂 er med på det meste han foreslår, gir han alenetid når det trengs. Er ekstra på nå under nedstenging, for han er veldig frustrert over dette. At treningen stenger er det værste for han. Så prøver å være ekstre tålmodig med han. Han er vel en sånn typisk big guy som for andre ser streng og skummel ut med veldig mye temperement, men egt trenger han bare masse kos.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Først må man ha noe kjærlighet å gi. Anonymkode: 513ff...83a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Jeg masserer hele kroppen hans. Jeg elsker med han. Jeg lager ekstra god mat til han. Jeg tuller og tøyser med han. Jeg gir han (fortjente komplimenter). Innimellom små/store gaver. Jeg sørger for at sexlivet vårt aldri er kjedelig. Jeg viser interesse for hans interesser. Jeg lar han få være seg selv. Jeg viser at jeg bryr meg om og er glad i familien hans (foreldrene, søskenene, onkelungene). #drømmedamahans 🥰🥰 Anonymkode: 117ad...7c0 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Oj, denne tråden traff meg. Jeg klikka meg egentlig inn for å se hvordan jeg kan bli bedre til å vise kjærlighet. Men når jeg leste beskrivelsene her innså jeg hvor lite min kone viser kjærlighet. Og plutselig var klumpen i halsen der, og øynene blanke. Dette er viktig. Det gir næring til forholdet. Anonymkode: fba02...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå