Gå til innhold

To spørsmål ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

er ny her, og tenkte jeg skulle driste meg utpå med to spørsmål; 

Jeg er samboer på andre året, han er 25, jeg 23. Nå for tiden studerer vi begge hjemme, er permittert fra deltidsjobber og det er lite sosial kontakt med andre. Bare nysgjerrig? Hvor ofte har dere sex sånn ca? Hos oss har jeg vesentlig mer lyst enn han; sammen har vi sex kanskje 2-3 ganger i uka, men jeg må ofte kose med meg selv, spesielt når jeg dusjer. 

Og en ting til; er det flere som meg som kan bli seksuelt tent av å se meg selv i strømper eller stay-ups? 

Anonymkode: a1664...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det i bølger. Vi kan ha sex flere dager på rad, før vi så har noen dagers opphold. Veldig avhengig av hvordan hverdagen ellers ser ut, blant annet. Snittet ligger vel på 3 ganger i uka, kanskje? Vi har vært sammen halvannet år, bodd sammen noen måneder. Jeg kunne nok fint hatt mer sex (det kunne nok egentlig han også), men synes det er lett å bli litt tatt av hverdagen. :)

Jeg blir vel ikke egentlig kåt av å se meg selv i sexy undertøy, men det får meg til å føle meg sexy at jeg har det under klærne. Det gjør på en måte hjernen innstilt på sex, og gjør meg sånn sett kåt.

Anonymkode: 3ac79...cc9

Skrevet

Vi er ca like gamle som dere og har vanligvis sex hver dag. Jeg går på piller og får vanligvis ikke mensen, men når den først kommer et par ganger i året kan de vare i opptil 3 uker. Da har vi ikke sex. 

Skrevet
På 7.11.2020 den 15.29, Badbunny skrev:

Vi er ca like gamle som dere og har vanligvis sex hver dag. Jeg går på piller og får vanligvis ikke mensen, men når den først kommer et par ganger i året kan de vare i opptil 3 uker. Da har vi ikke sex. 

😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...