Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som har hørt noe mer om den nye realityserien som skal komme på TVN? Der ungdommer settes femti år tilbake i tid?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, Internatet, tror jeg det heter. Kan bli intressant. Jeg hadde selv aldri klart meg uten musikken min, men alt det andre tror jeg at jeg hadde overlevd uten. :) Men hadde ikke tålt å bli tråkka ned på av en lærer heller da. ;)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Litt som Farmen, bare mer sivilisert altså?

Skrevet

TV Norge søkte etter elever og etter lærere - og programmet kommer til høsten ..

Kan jo bli spennede dette å se hvordan dagens unge takler den tidens forventninger - og uten dagens bekvemmeligheter som mobil og MP3 spillere etc.

Skrevet

Blir sikkert en grei serie, men det blir jo ikke det samme som for 50 år siden... Denne generasjonen ungdommer VET at det finnes slike ting som ipod og internett, i motsetning til den gang.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Tror det kan bli artig å se.

Skrevet

Gleder meg til den. Sikkert en del frustrasjon ettersom de ikke får ha disse tekniske duppedittene.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vel, jeg tror jeg hadde klart meg uten data og TV og alt sånt, men musikken hadde nok blitt et problem, og itillegg være nødt til å spise leverstuing?! Ikke en sjanse i helvete!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...