Gå til innhold

Er Kgbrukere rikere og smartere enn snittet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som at inntekt over 1 million er veldig vanlig her inne. Samme med høy IQ.

Anonymkode: fa72e...bc1

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jevnt over virker IQen lavere her inne.

• Liker 16
Gjest DislayName
Skrevet

KG er stort sett uføretrygda, lavtlønnede og dårlig utdannede. Norges "basket of deplorables", med noen hederlige unntak.

Skrevet

De har i alle fall større peniser enn snittet.

Anonymkode: a974c...f36

• Liker 9
Skrevet

Tror virkelig ikke det...

• Liker 2
Skrevet

Har ikke merket mange med høy iq her. Eller syns fleste å ha god eller middels inntekt.

• Liker 1
Skrevet

Mitt inntrykk er uforholdsmessig høye inntekter, og samtidig oppsiktsvekkende nedsatt tenkeevne. Misforholdet mellom penger og vett er rett og slett forbløffende.

Anonymkode: ab34e...944

• Liker 6
Skrevet

Det er vel heller slik at det er de med høy inntekt som liker å svare i trådene som handler om inntekt.

• Liker 9
Skrevet

Ikke rikere her, men tydlig litt mer nyansert enn veldig mange her.

Anonymkode: f5037...e59

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, men en gjeng med skrytepaver :fnise:

Skrevet

Du skal ikke se bort fra at det vanker all slags mennesker her inne.

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, anonym 4545 skrev:

Har ikke merket mange med høy iq her. Eller syns fleste å ha god eller middels inntekt.

Prøv og lag en tråd hvor du spør hva folk har i IQ her.

Du vil fort merke at de 2% som scorer helt i toppsjiktet i den norske befolkning alle er på Kvinneguiden. 

Snittet i befolkningen er jo 100 med et standardavvik på 15 eller noe, men her inne vil du finne at brukerne ligger på 130+.

Det er nesten ikke til å tro... 😛 

• Liker 5
Skrevet

Veldig mange velger jo å opptre som anonym, hvis man først gjør det så er det sikkert fristende å gjenskape seg selv som den man skulle ønske man var. En litt bedre utgave av seg selv rett og slett.

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Pappi skrev:

Veldig mange velger jo å opptre som anonym, hvis man først gjør det så er det sikkert fristende å gjenskape seg selv som den man skulle ønske man var. En litt bedre utgave av seg selv rett og slett.

Og det er jo lettere å late som man har høy inntekt, enn høy IQ 💡

Anonymkode: ab34e...944

• Liker 5
Skrevet

Jeg har en teori om at jo mer aktive folk er i diverse kommentarfelt på nettet, jo dummere er de. Dermed vil KG-brukere i snittet være både dummere og dermed sannsynligvis også fattigere enn snittet.

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som at inntekt over 1 million er veldig vanlig her inne. Samme med høy IQ.

Anonymkode: fa72e...bc1

Jeg er utrooolig smart, men ligger langt under 1 million i årslønn ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt en pause fra KG i mange år da jeg begynte å jobbe igjen etter f.permisjon. Fikk jo fine råd på det jeg var opptatt av da, men mye rart også. Nå sliter jeg med søvn så jeg bruker KG til tidtrøyte. Det blir bare synsing om KG brukere har høy inntekt , men tviler på det. 

Anonymkode: 3a187...fd4

• Liker 2
Skrevet

Noen har høy inntekt og noen har høy IQ, men ikke så mange som enkelte tråder gir oss inntrykk av. Vi har nok vår andel av løgnere og skrytepaver. Alltid morsomt å lese trådene om IQ, fordi informasjonen brukere deler der ikke later til å gjenspeile seg i innlegg av høy kvalitet på forumet... Jeg blir ofte forundret over å lese hvor lett mange går på limpinnen og tar alt som presenteres her inne på fullt alvor.

Anonymkode: 2f603...f2b

• Liker 2
Skrevet

Det er vel nokså opplagt at de som svarer i tråder om inntekt er de som har god inntekt, og at de som svarer i tråder om iq scorer høyere enn snittet på iq-tester. 

På samme måte som de fleste som svarer i tråder om hvor mye de får i uføretrygd får minstesats, mens vi vet at mange har høyere sats enn dette.

• Liker 2
Skrevet
18 hours ago, Catalina Culès said:

Nei, men en gjeng med skrytepaver :fnise:

Snakk for deg sjæl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...