AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Jeg har bekkenløsning og har svømt en del frem til nå når ADO stengte... (det gikk fint), får smerter av å gå på tur på asfalt, men lurer på om noen har tips til stedet i Bergen man kan kjøre til der man kommer rett ut i terrenget?(uten at det er bratt som et fjell) Anonymkode: ff208...a4b 1
Gjest Blondie65 Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Nå vet ikke jeg hvor du bor og ei heller hvor langt du har lyst å gå, men her kommer noen forslag: Tveitevannet på Sletten. Usikker på parkering, men det bør kunne finnes ved f.eks. Bergenshallen. Skranevatnet på Sandsli. Parkering ved Sandslimarka bybanestopp. Fjellveien fra Sandviken - gå så langt du orker og snu. Parkering ved Sandviken sykehus. Dette er grus hele veien frem til Fjellveien stasjon, der det er et kort stykke med asfalt ... tror jeg. Begynner å bli en stund siden jeg gikk der. Hordnesskogen. Denne er riktignok litt mer kupert. Jeg er dessverre ikke godt kjent til å vite hvor man parkerer. Canadaskogen. Kjør til Spelhaugen og gå innover. Grusveg. Noe kupert. Alt dette er grusveier.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Kanadaskogen er veldig kupert, med skikkelig bratte bakker, så anbefales ikke om du vil ha det flatt. Rundt Storavatnet i Loddefjord, kan parkere ved starten av lysløype der. Inn langs svartediket, tarlebøveien. Anonymkode: b3337...2a1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Det er et utdatert råd at man skal gå i ulendt terreng ved bekkenløsning. Man skal ikke presse kroppen over smertegrensen ved bekkenløsning for da kan det blir mye verre. Eller slenger jeg meg på tipsene her over. Kan også kjøre til Fyllingsdalen og gå rundt Lynghaugvannet eller Ortuvannet (kort tur men kan gå flere runder). Om du velger Kanadaskogen fraråder jeg og gå fra Spelhaugen, der er det en ekstremt bratt bakke før du kommer deg inn i løypen. Parker da heller i Nipedalen feks. Kan også anbefale Alvøparken i Godvik. Stor parkeringsplass i nærheten av fotballanlegget. Anonymkode: 83b86...a56
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et utdatert råd at man skal gå i ulendt terreng ved bekkenløsning. Man skal ikke presse kroppen over smertegrensen ved bekkenløsning for da kan det blir mye verre. Men Ts skriver at hun får vondt av å gå på asfalt, så det kan jo fort tenkes at hun ikke får vondt av å gå i ulendt terreng. Anonymkode: 525fa...41d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Lysløypa på Totland? Deler av skogsbilveiene på Fanafjellet. Lysløypa på Gullbotn. Fantoftmarka, gå evt inn fra Fantoftsida, ikke Birkelundsbakken. Storetveitmarken. Anonymkode: 6456e...f60
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 Langeskogen bør funke fint, rimelig flatt lg jevnt. Mener det er grus, du kan i alle fall gå i veikanten. Anonymkode: f825e...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå