Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Europris har 10 kuler/200g til 50 kr. Det er vel bra?

Anonymkode: 05ce8...88e

Ja det er bra. De er sikkert bedre enn Viktor schmidt sine for det skal ingenting til. Søren at jeg ikke kjøpte de før Halloween for da hadde jeg satt alle tre eskene utenfor døren. Takk for tipset da blir det jul i år også. Noen vil ha ribba i hus mens andre vil ha mozartkuler. 

Endret av te_groupies
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal se slikt ut. noe annet er bare en kopi.

1024px-Mozartkugeln-Fuerst.jpg

Anonymkode: e1a96...4ab

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da er det jo juks for der viser de kulene med marsipan

Anonymkode: 05ce8...88e

Ja jeg og syns det men de bryr seg ikke og jeg kommer ikke til å spise noe mer av de for de er rett og slett vonde. For at det er en av de beste sjokoladene jeg vet men altså det finnes større problemer i livet enn og ikke få den rette sjokoladen. ;) 

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har lært noe nytt i dag igjen. Jeg trodde nemlig de ekte var fra Ferrero Rocher og de synes jeg er oppskrytt. Mozart kuler er altså bare en sjokoladetype på lik linje med melkesjokolade. 

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Følte at jeg ble skikkelig lurt. Esken, papiret og formen bortsett fra at de var litt mindre var helt identisk (og kopiert) med hva jeg kaller en mozartkule. Som sagt det finnes større problemer her i livet men i disse tider har man tid til å henge seg opp i det meste selvom jeg i utgangspunktet ville blitt irritert uansett. Det kostet meg mellom 3-400kr. Kunne ikke gitt bort dette i gave til jul til noen en gang. 

Endret av te_groupies
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, te_groupies skrev:

Helt enig. Følte at jeg ble skikkelig lurt. Esken, papiret og formen bortsett fra at de var litt mindre var helt identisk (og kopiert) med hva jeg kaller en mozartkule. Som sagt det finnes større problemer her i livet men i disse tider har man tid til å henge seg opp i det meste selvom jeg i utgangspunktet ville blitt irritert uansett. Det kostet meg mellom 3-400kr. Kunne ikke gitt bort dette i gave til jul til noen en gang. 

Kan ikke du legge inn bilde av esken og av en kule som er snittet i to? 

Anonymkode: 2149b...b32

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, nei, ekte Mozartkuler har jo folie i rødt og gull!

Anonymkode: 345c7...67f

Skrevet

Det er bedre at du ber butikkene du vanligvis kjøper de i om å bestille de inn og nevn gjerne hvor mye du ønsker å kjøpe. Da tar de inn varen.

Hvis kunder ikke etterlyser varer er det ofte de tar det som et tegn på at ingen er interesserte.

Anonymkode: 5937c...d84

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, nei, ekte Mozartkuler har jo folie i rødt og gull!

Anonymkode: 345c7...67f

Ja, de mener jeg er de som er ekte også. Men de som er avbildet står det også er ekte så en som skriver har nok rett i at det er forskjellige typer av dem. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bedre at du ber butikkene du vanligvis kjøper de i om å bestille de inn og nevn gjerne hvor mye du ønsker å kjøpe. Da tar de inn varen.

Hvis kunder ikke etterlyser varer er det ofte de tar det som et tegn på at ingen er interesserte.

Anonymkode: 5937c...d84

Ok. Jeg får se om jeg vil «mase» på de om det. 

Endret av te_groupies

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...