Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 Hei! Vi skal gifte oss neste sommer/høst, og er i gang med å sjekke ut alternativer i Asker, Lier og Hurum. Noen som har erfaringer med Sem Gjestegård? Ina
Lassie Skrevet 2. august 2005 #2 Skrevet 2. august 2005 Har ingen personlig erfaring, men har ikke hørt annet enn bra om stedet. Men jeg har kun hørt folk ha andre selskap der, ikke bryllup. Har du tenkt på Asker museum?
Gjest Melk Skrevet 2. august 2005 #3 Skrevet 2. august 2005 Heggedal hovedgård er visst veldig fin. Dyr lokalleie, men tror man kan ha med drikke selv. Serveringshjelpen på asker museum krever svart betaling, enda stedet er sponset av kommunen. Pass opp for det, om det er noe dere bryr dere om.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #4 Skrevet 2. august 2005 Ja, har hørt bra om Heggedal Hovedgård, men har ikke vært der selv. Sem Gjestegård er jo nydelig da - der vil jeg ha selskapet dersom jeg skal gifte meg noen gang! Flott hage - er bare å håpe på fint vær så har man en flott ramme rundt dagen. Holmen Fjordhotell er også flott, (vakkert uteanlegg der og) men hvis det rommet jeg var i sist er det største for brylluper er det litt snaut...
Lia Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 Heggedal Hovedgård er veldig fin. Hadde selv bryllup der og vi var strålende fornøyde.
Hu i Svingen Skrevet 5. august 2005 #6 Skrevet 5. august 2005 Hva med Tveiter gård? Ligger også ved Semsvannet, og er ti ganger så romantisk og vakkert som gjestegården. Fabelaktig utsikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå