Gå til innhold

Når det sendes sms til andre enn partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å tenke at en årsak til at forhold ryker i øst og vest er mobilen, og alle de søte, morsomme, varme, omtenksomme, vennskapelige og flørtende sms'er som sendes mellom "bare venner". Jeg ser det stadig her inne og hører det blandt yngre bekjente. "vi er jo bare venner, det betyr ingenting, vi kan jo ha det morsomt sammen med andre", og en stund senere "guuuud jeg håper han ikke finner meldingene fra **** på mobilen min, vi ble litt fulle i helga, det tok helt av". Eventuelt som en tråd nå, plutselig blir det mer enn vennskapelige følelser. Hva med å begrense seg, bare bittelitt? Ville de sagt det samme som i sms'ene om de satt i samme rom som denne vennen? 

Det kan umulig være noe særlig å være partner til en som holder på sånn? 

Anonymkode: 55cd4...76d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var samboer i mange år med en som holdt på sånn. Nå i ettertid når jeg ser tilbake og vet omfanget av det han gjorde, så var det helt forferdelig å ha det sånn. Vi har også barn sammen. De såkalte venninnene hans viste seg å være langt mer enn bare det. Nå bor han alene på en hybel og kan kose seg så mye han vil med "venninnene". Jeg bryr meg ikke lenger. 

Anonymkode: 608aa...48f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...