AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Jeg og min mann venter vårt første barn. Jeg er litt hormonell kanskje men har en måned til termin. Nå i det siste har han vært så gretten. Spesielt etter jobb osv. Veldig mye trøtt og vært litt syk. Men jeg føler han bare klager på alt . Og det tar jeg meg nær av og blir lett lei meg. Jeg har stort behov for klem og sånt og skulle ønske han kunne være litt mer blid. Spesielt nå som jeg snart skal føde. Tenker dere jeg har feil? Igår sa han noe som at middagen var det verste jeg noen gang hadde laget og han komplimenter alltid maten min. Så jeg ble lei meg. Synes middagen var god. Anonymkode: de55f...03f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Trur det er MYE mere her som ikke blir fortalt. Anonymkode: ac74b...355 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Trur det er MYE mere her som ikke blir fortalt. Anonymkode: ac74b...355 Hva mener du? Anonymkode: de55f...03f 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Er det han med lasagnen? Uansett, så når en er gravid, så lever man gjerne i konstant PMS, og en er sur, og tolker de rundt seg som surere enn de er. I tillegg vil ens eget humør naturligvis påvirke de rundt seg. En skal ikke godta dritt fra mannen sin, men du må også tenke over om det ikke går dritt begge veier. Anonymkode: f6abf...404 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Det er jo ikke greit å si sånne ting. Har du spurt ham hvorfor han er i dårlig humør? Du kan også forklare at det går ut over deg når han er i dårlig humør. Anonymkode: 04acf...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Hallo- dette høres jo helt tragisk ut! kvinn deg opp og be ham ryke og reise hvis han ikke kan 1: skjerpe seg, eller 2: snakke med det om hva som foregår! dette skal du IKKE finne deg i! finn en parterapeut. Det er lettere å få til nå enn etter at barnet kommer.. Anonymkode: 90e32...3ed 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hallo- dette høres jo helt tragisk ut! kvinn deg opp og be ham ryke og reise hvis han ikke kan 1: skjerpe seg, eller 2: snakke med det om hva som foregår! dette skal du IKKE finne deg i! finn en parterapeut. Det er lettere å få til nå enn etter at barnet kommer.. Anonymkode: 90e32...3ed Han sier han er syk og jobber mye. Og huset er uorganisert osv.. så fort han sto opp kl 11 idag har han klagd på alt i huset og ikke sagt en hyggelig god morgen til meg engang. Nå er han sulten... Anonymkode: de55f...03f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 Høres ut som en mann som er stresset, mistrives på jobb, og kanskje er bekymret over fremtiden med baby i hus. Ta deg en god prat med han. Spør hva han tenker på for tiden, om han er bekymret for noe. Vær åpen og ærlig, og ikke døm hva han sier. Han trenger å prate høres det ut som, selv om han holder mye inne. Han kan ikke gå rundt og være muggen døgnet rundt, det må dere gjøre noe med. Det er faktisk grusomt å leve med, har vært der selv. Det er lov å ikke like et måltid forresten, det skjer iblant her, men ingen av oss blir sure for det. Det var bare ikke en god match Vi prøver å fortelle hvorfor vi ikke likte måltiden. For lite smak, konsistens, rare ingredienser, slik at det blir en konstruktiv tilbakemelding, og ikke bare "hater det". Det kommer man jo ingen vei med i livet. Anonymkode: 41048...942 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sier han er syk og jobber mye. Og huset er uorganisert osv.. så fort han sto opp kl 11 idag har han klagd på alt i huset og ikke sagt en hyggelig god morgen til meg engang. Nå er han sulten... Anonymkode: de55f...03f Si at han løser problemet fortere hvis han holder kjeft og rydder i stedet. Hvis det er veldig skjevfordeling på hvor mye fritid dere har (at han jobber og jobber, og må hjem og gjøre alt i huset fordi det eneste du har gjort hele dagen er å lage middag) så skjønner jeg at han er lei Anonymkode: f6abf...404 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #10 Skrevet 7. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og min mann venter vårt første barn. Jeg er litt hormonell kanskje men har en måned til termin. Nå i det siste har han vært så gretten. Spesielt etter jobb osv. Veldig mye trøtt og vært litt syk. Men jeg føler han bare klager på alt . Og det tar jeg meg nær av og blir lett lei meg. Jeg har stort behov for klem og sånt og skulle ønske han kunne være litt mer blid. Spesielt nå som jeg snart skal føde. Tenker dere jeg har feil? Igår sa han noe som at middagen var det verste jeg noen gang hadde laget og han komplimenter alltid maten min. Så jeg ble lei meg. Synes middagen var god. Anonymkode: de55f...03f Han kan være mer nervøs enn han gir utrykk for. Det er ikke sjeldent menn endrer oppførsel før barnet kommer til verden. Han kan føle seg stresset rundt det og dermed være mye sur. Han kan også føle at graviditet og alt kun handler om mor og barn. Han kan føle seg tilsidesatt, han kan ha vanskelig med ting og føle seg lite sett. Anonymkode: 2e2db...548
WonderWomaan Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sier han er syk og jobber mye. Og huset er uorganisert osv.. så fort han sto opp kl 11 idag har han klagd på alt i huset og ikke sagt en hyggelig god morgen til meg engang. Nå er han sulten... Anonymkode: de55f...03f Han er sulten? Men herregud da, er ikke han en VOKSEN MANN? Man lager mat selv for faen om man er sulten! Hadde blitt så flau viss typen her hjemme hadde oppført seg som et barn. Og plages han av rot får han gjøre noe hjemme selv også!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå