AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Hvordan var dine fremtidsutsikter? Hva jobbet du med? Hvordan følte du deg? Anonymkode: fa794...180
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 At jeg skulle slutte å snuse. Jeg var/er student. Jeg følte meg helt elendig og alt var dritt Anonymkode: 5e63c...7e6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Var i hvertfall ikke spesielt bekymret for det der Kinaviruset. Hadde fast trygg jobb og det har jeg fortsatt. I hvertfall fast. Trygg helsemessig vil jeg ikke si den er, da jeg utsettes for potensiell smitte hele tiden, og ikke får bruke beskyttelse. Jobbet og jobber i helsesektoren. Jeg følte meg stort sett bra. Anonymkode: 6e4f5...07a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Hadde og har fortsatt fast jobb i helsesektoren. Følte meg litt mer optimistisk og fornøyd enn det jeg gjør i dag. Jeg har levd veldig isolert siden mars. I februar var jeg mye ute med venner, ute og spiste, på byen og på konserter. Gledet meg stort til flere konserter utover året, festivalsommer og reiser som ble avlyst. Jeg klager ikke, jeg tar gledelig del av dugnaden. Men du spurte Anonymkode: a47cd...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Var i dårlig fysisk og psykisk form. God jobb. Var en uke på Grand Canaria. Tenkte litt på viruset men ikke kjempe bekymret. Så kom lockdown og jeg snudde om på livet mitt. Etter det har livet bare blitt bedre og bedre. Fått helsen min tilbake, gjort flere ting jeg har drømt om å gjøre i mange år. Så 2020 ble virkelig mitt år 🙂 Anonymkode: 035ab...948 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Fast jobb, var på ski i østerrike, reiste mye trente masse. Ingenting har endret seg, utover hjemmekontor og delvis utetrening i perioder. Anonymkode: 728d8...33f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 100% sykemeldt. Vil ikke oppgi hva slags jobb. Følte meg crap. Og der er jeg fremdeles. Så mye er likt sånn sett😊 Anonymkode: 9e0a4...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var dine fremtidsutsikter? Hva jobbet du med? Hvordan følte du deg? Anonymkode: fa794...180 Jobbet i helse med høy belastning(nedbemannet til beinet, selvsagt), men har ikke råd til å være sykemeldt for jeg må støtte min mor og bror økonomisk. Var nedsauset i angst og depresjon, selvskadet og var helt ute å kjørte med hygiene, økonomi, mat, søvn osv. Forholdet til min mor og min fars kjæreste var et drama uten like, samtidig som min far var veldig dårlig, før han så døde 2 måneder senere. Deretter var det å ordne med begravelse; sortere, vaske og selge leilighet, bil, ta seg av økonomiske affærer osv. Fikk fullstendig sammenbrudd da jeg returnerte hjem, og endte opp hos AAT, og så på DPS. Nå går jeg på antidepressiva:D De hadde en voldsom effekt, og jeg er så uendelig glad for at legen overtalte meg til å prøve! Så selv om jeg fortsatt vil bort fra jobben jeg har nå, så klarer jeg å stå i den uten at resten av livet mitt rakner helt. Anonymkode: 5cc63...ad7 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var dine fremtidsutsikter? Hva jobbet du med? Hvordan følte du deg? Anonymkode: fa794...180 Nettopp fullført en utdannelse nr. 2 og så fram til å få en annen jobb Jobbet og jobber i helsevesenet (ikke fått byttet jobb). Følte meg bedre enn nå. Men overhodet ikke bra. Redd min psykiske helse knekker snart. Anonymkode: 16dc0...81f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #10 Skrevet 7. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var dine fremtidsutsikter? Hva jobbet du med? Hvordan følte du deg? Anonymkode: fa794...180 Ingen fremtidsutsikter Er ufør Følte meg som en ufør uten fremtidsutsikter. (Det er like gøy som det høres ut. Livet er nøyaktig det samme nå som da. Bare med flere tråder og artikler om folk som får helt panikk av å måtte leve en liten stund sånn som jeg har levd i flere år. Anonymkode: a29a5...655 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 Gifta meg og var like lykkelig som jeg er nå 🤗 Anonymkode: f9ff7...9d5
etnavn Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 I februar fulgte jeg krona situasjonen i Kina tett. Leste meg opp på det som etterhvert kom frem av forskningsrapporter, det lille av info som slapp igjennom sensuren. Fulgte også med på tilstandene i bla.a Italia, og ergret meg grenseløst over at molbo-Norge tillot folk å dra ut av landet på vinterferie. At norske myndigheter holdt tilbake informasjon før vinterferien, husker dere det? "Så alt skulle gå normalt, så ikke landet skulle stoppe opp." Og dermed ble resultatet at vi dro hit en masse virus fordi tilbakestående nordmenn absolutt skulle på skiferiene sine i Østerrike. Akkurat den samme situasjonen som vi repeterte i sommer, da alle "måtte" til grandka. Og her står vi igjen! 🤪🤯 Mine "fremtidsutsikter" var like gode eller dårlige som ellers i februar, og er upåvirket av korona-situasjonen. Arbeidssituasjonen er upåvirket av korona-situasjonen. Og jeg følte meg sliten og oppgitt av alle som gikk rundt og sa at "dette er jo bare influensa, ikke farlig i det hele tatt." 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 Jeg var høygravid og gledet meg til å møte barnet mitt. Jeg hadde flere venninner som fikk barn kort tid før meg, og vi hadde snakket om permisjonstiden med cafébesøk og kos. Vi skulle også reise på høsten i permisjonen, da det ikke ble så hyggelig sommerferie året før pga morgenkvalme. Jeg var litt nervøs for dette viruset, men fikk beskjed av alle om å slappe av.. Rakk heldigvis å føde før alt stengte, dagen etter og jeg måtte ha vært på barselsoppholdet alene, så veldig glad jeg traff på den. Anonymkode: f772f...789
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #14 Skrevet 7. november 2020 I februar hadde jeg fast jobb i helsevesenet, det har jeg fremdeles. Jeg hadde akkurat kommet hjem fra en lengre reise til varmere strøk, og gledet meg over at det snart var vår og jeg skulle begynne og planlegge et par turer for sommerhalvåret..... Nå er jeg preget av korona-begrensningene, har bl.a. mistet alle aktivitetene mine. Det plager meg at det ikke finnes noe tidsperspektiv for når jeg kan leve normalt igjen. Hadde det vært mulig ville jeg gått i hi og sovet noen måneder. Heldigvis har jeg en jobb å gå til hver dag, hjemmekontor i denne tiden tror jeg faktisk har ført meg inn i en ordentlig depresjon (jeg smiler til meg selv i speilet hver dag og minner meg selv om hvor heldig jeg er som skal få tilbringe dagen med mine flotte kollegaer). Jeg går på jobb og hjem igjen, sløver foran pc`n, legger meg, står opp og går på jobb. Om igjen og om igjen og om igjen..... Anonymkode: 93477...535 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #15 Skrevet 7. november 2020 Jeg forberedte meg på nedstengningen. Når Trump ble beskyldt for å være xenofob fordi han ville nekte kinesere innreise, skjønte jeg at dette kom til å bli ille. Kinesere setter ikke inn drakoniske tiltak for noe som "er like farlig som en influensa".. Anonymkode: 80ce3...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 På 7.11.2020 den 8.48, AnonymBruker skrev: Hvordan var dine fremtidsutsikter? Hva jobbet du med? Hvordan følte du deg? Anonymkode: fa794...180 Dårlig utsikter Aap-mottaker Dritt. Eneste endring siden februar, er at jeg ikke lenger er på aap. Ble ufør fra 1 oktober. En lettelse, en stor bekymring mindre! Anonymkode: 29a20...362
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #17 Skrevet 9. november 2020 For meg var livet akkurat som før og hvordan det er nå for meg. Korona ble bare som litt mer action I NYHETENE. Jeg er ung ufør og venter egentlig bare på å dø. Anonymkode: b3428...588
Gjest Warrior Skrevet 9. november 2020 #18 Skrevet 9. november 2020 (endret) Psyken var ikke helt god etter en tøff vinter og hadde tøffe dager da også men jeg begynte å bli litt bedre tror jeg (helt til korona kom for fullt) Gledet meg til vår, og sommer. Alt det morsomme vi skulle finne på, og reise. Det ble ikke noe av. Jobbet ikke. Hvordan jeg følte meg gikk litt opp og ned. Noen ganger glad, noen ganger sint, noen ganger trist. Endret 9. november 2020 av Warrior
Anonymburker Skrevet 9. november 2020 #19 Skrevet 9. november 2020 Ingenting annerledes enn fra i dag.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #20 Skrevet 9. november 2020 Jeg jobba vel omtrent like mye som nå, hadde en litt kulere jobb som videojournalist. Men fordi jeg ikke kunne jobbe der lenger har andre muligheter åpna seg som også har vert kult (selv om det ikke var vert permanent foreløpig) Kjørte opp en gang, og strøyk så det var jo selvfølgelig en nedtur. Husker ikke ellers hvordan jeg følte meg egentlig, hadde vel fortsatt tro på at 2020 skulle bli et bra år 😅 Anonymkode: 5122b...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå