evelynn Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Vi testet hele familien torsdag og i går kom mitt og mannen min svar, men ikke barn. Er det sjansen at de kommer i helgen? Eller må vi vente til mandag minst?
Hjärtat Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Jeg testet fredag 12.35, fikk svar lørdag kl. 9. Så ja, de kan komme i helgene. 1
Erlic Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 Jeg ble testet torsdag og har ennå ikke fått svar 😣 vet det er mange rundt som testes nå men jeg er helsepersonell.. de kan vel ikke ha rotet bort testen? Leste også et sted at hvis man ikke har fått svar innen tre døgn er testen negativ. Men mener jo man burde fått det skriftlig uansett?
Zebrina Skrevet 8. november 2020 #6 Skrevet 8. november 2020 Jeg tok test på en torsdag og fikk svar på sent lørdag kveld, rundt 22-23 en gang .. (sjekket typ hvert kvarter 😅)
Hapa Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Jeg testet meg på Gardermoen fredag ettermiddag, kom hjem etter jobbreise. Har ennå ikke fått svar. Regner meg som frisk, står at man testet negativt dersom man ikke hører noe innen tre dager. Har heller ingen symptomer. Uansett irriterende, vil gjerne ha svar på prøven for å være helt sikker.
Anbefalte innlegg