AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Noen som nylig har søkt om engangsstønad som kan si noe om man behøver noen «bekreftelse» på hvor langt man er på vei fra lege/jordmor som man må legge ved? Eller legger man eventuelt med kopi av helsekortet? Mener å huske at ei i termingruppa jeg er med i sa hun ikke måtte legge ved noe, men om hun fikk det godkjent eller ikke vet jeg ikke. Er selvfølgelig langt nok på vei til å søke, men har ikke kontroll før om 2-3 uker og med mye som foregår for tiden hadde det vært deilig å få det unnagjort og ha én ting mindre og tenke på. Anonymkode: ac2dd...88c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Terminbekreftelse ja. Regner med det er likt for foreldrepenger og engangsstønad. Bare ring helsestasjon/jordmor så det ordnes, og stikk innom å hent når den er klar. Anonymkode: 474b2...e81 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Terminbekreftelse ja. Regner med det er likt for foreldrepenger og engangsstønad. Bare ring helsestasjon/jordmor så det ordnes, og stikk innom å hent når den er klar. Anonymkode: 474b2...e81 Takk😊 Ja, fant frem til det nå på NAV sine sider rett før jeg sjekket tråden her igjen. Da venter jeg nok heller til jeg uansett skal på kontroll. Er ikke noe hastverk sånn sett, men hadde det holdt med helsekortet eventuelt så hadde jeg bare søkt nå og fått det unnagjort😋 Igjen, tusen takk for svar😊 Anonymkode: ac2dd...88c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Ser du har funnet ut av det selv. Ville bare si at i fjor på denne tiden så ble søknaden min innvilget på to virkedager. 👍 Anonymkode: 854bf...b45
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ser du har funnet ut av det selv. Ville bare si at i fjor på denne tiden så ble søknaden min innvilget på to virkedager. 👍 Anonymkode: 854bf...b45 Åh, det var raskt. I hvilken uke søkte du? Leser at man tidligst kan søke etter 22 fullgåtte uker, men står ikke noe (ikke som jeg kan finne i alle fall) om når man får pengene utbetalt, men så så jeg et annet sted at man fikk det utbetalt etter 26 fullgåtte uker. Anonymkode: ac2dd...88c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, det var raskt. I hvilken uke søkte du? Leser at man tidligst kan søke etter 22 fullgåtte uker, men står ikke noe (ikke som jeg kan finne i alle fall) om når man får pengene utbetalt, men så så jeg et annet sted at man fikk det utbetalt etter 26 fullgåtte uker. Anonymkode: ac2dd...88c Ikke meg du siterer, men kan svare for meg 🙂 Søkte i uke 23, fikk svar etter tre dager og pengene var på konto innen én uke. Anonymkode: 8f6bb...b08
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterer, men kan svare for meg 🙂 Søkte i uke 23, fikk svar etter tre dager og pengene var på konto innen én uke. Anonymkode: 8f6bb...b08 Tusen takk for svar😄 Anonymkode: ac2dd...88c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå