AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Det var han som valgt å gå. Han har alltid jobbet mye, jeg var hjemme og tok meg av ungene. Nå skal virker det nesten som han prøver å være bedre enn meg i alt som har med ungene å gjøre. Samtidig som beskyldningene hagler fordi jeg gjør alt feil. Jeg skjønner ingenting. Anonymkode: 2d3d7...77f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var han som valgt å gå. Han har alltid jobbet mye, jeg var hjemme og tok meg av ungene. Nå skal virker det nesten som han prøver å være bedre enn meg i alt som har med ungene å gjøre. Samtidig som beskyldningene hagler fordi jeg gjør alt feil. Jeg skjønner ingenting. Anonymkode: 2d3d7...77f Hvor store er barna? Anonymkode: e62ce...535
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor store er barna? Anonymkode: e62ce...535 7 og 9 Anonymkode: 2d3d7...77f
Nymerïa Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Hvordan hagler beskyldningene hvis det er slutt? Det høres ikke ut som noen god ide å bruke masse tid sammen i dette tilfellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå