Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehe, ja, alt for mange som ikke holder det de lover! :riste:

Stakkars typen min, jeg sa til han i tolv-tiden at jeg kom og la meg snart, og nå er klokka snart 6!! :ler: Men det verste er at jeg faktisk ikke er trøtt, har helt mongo døgnrytme, lurer på om jeg skal "døgne" sånn at jeg blir skikkelig trøtt i kveld, og får sove tidlig.. Hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Dakar.

Har helt idiotisk døgnrytme selv nå. Jeg sov bare 6 timer i går natt (eller, det var fra klokka 6 på morran til 12 :roll: ) og tenkte da at hvis jeg våkner kl 12 og er oppe hele dagen så blir jeg vel trøtt nok til å sove i natt..

Men her sitter jeg da. Oppe i natt igjen. :sjenert:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehe.. Du får gjøre som meg, døgne.. Hehe.. Hvis jeg klarer.. Tviler på det, men.. Hehe..

Uff, blitt avhengig av KG jeg, sittet her litt for mye i det siste! hehe ;)

Kjæresten min står opp én time.. Hehe.. skal på jobb.. Han kommer sikkert til å bli skikkelig oppgitt over at jeg sitter oppe :ler: Men men, han er vel vant til det :ler:

Skrevet

Hehe, kan late som du bare 'stod opp litt tidlig i dag'. Har sovi altså, looover. :tunge1:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehe.. Tror ikke han går på den, du! I dag sov jeg jo nesten til han kom hjem fra jobb! :ler: Akkurat det var jo ikke meninga da, men forsov meg litt :ler:

Sitter og ser på "Sonen" jeg, ååh gud, det er teit, men mess-tv er ikke så mye bedre, og det er jo ikke noe annet å se på, så.. Hehe

Skrevet
:ler: Det blir jeg ofte sittende å se på og. Kjedelig når det er så lite på TV om natta.
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehe, ja, jeg vet, og her i leiligheten vår er det bare vanlig tv-antenne, ikke kabel engang, det er kjipt det :( Åååh.. Har lyst til å dra på farmandstredet og shoppe litt i morgen jeg, men jeg har jo egentlig ikke råd til det da.. Hehehe ;)

Skrevet

Missa: Kjenner du Brage Bergåker og Thomas Wiik og sånn da kanskje? ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hmm, nei, jeg tror ikke det.. Er egentlig ikke fra Åsgårdstrand skjønner du.. Egentlig et helt annet sted i Vestfold.. Men kan nok hende typen min kjenner dem, han er jo fra Horten :)

Men du skal nok ikke se bort i fra at jeg vet hvem de er, bare ikke hva de heter ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...