Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #21 Skrevet 2. august 2005 Hehe, ja, alt for mange som ikke holder det de lover! Stakkars typen min, jeg sa til han i tolv-tiden at jeg kom og la meg snart, og nå er klokka snart 6!! Men det verste er at jeg faktisk ikke er trøtt, har helt mongo døgnrytme, lurer på om jeg skal "døgne" sånn at jeg blir skikkelig trøtt i kveld, og får sove tidlig.. Hehe
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #22 Skrevet 2. august 2005 Dakar. Har helt idiotisk døgnrytme selv nå. Jeg sov bare 6 timer i går natt (eller, det var fra klokka 6 på morran til 12 ) og tenkte da at hvis jeg våkner kl 12 og er oppe hele dagen så blir jeg vel trøtt nok til å sove i natt.. Men her sitter jeg da. Oppe i natt igjen.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #23 Skrevet 2. august 2005 Hehe.. Du får gjøre som meg, døgne.. Hehe.. Hvis jeg klarer.. Tviler på det, men.. Hehe.. Uff, blitt avhengig av KG jeg, sittet her litt for mye i det siste! hehe Kjæresten min står opp én time.. Hehe.. skal på jobb.. Han kommer sikkert til å bli skikkelig oppgitt over at jeg sitter oppe Men men, han er vel vant til det
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #24 Skrevet 2. august 2005 Hehe, kan late som du bare 'stod opp litt tidlig i dag'. Har sovi altså, looover.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #25 Skrevet 2. august 2005 Hehe.. Tror ikke han går på den, du! I dag sov jeg jo nesten til han kom hjem fra jobb! Akkurat det var jo ikke meninga da, men forsov meg litt Sitter og ser på "Sonen" jeg, ååh gud, det er teit, men mess-tv er ikke så mye bedre, og det er jo ikke noe annet å se på, så.. Hehe
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #26 Skrevet 2. august 2005 Det blir jeg ofte sittende å se på og. Kjedelig når det er så lite på TV om natta.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #27 Skrevet 2. august 2005 Hehe, ja, jeg vet, og her i leiligheten vår er det bare vanlig tv-antenne, ikke kabel engang, det er kjipt det Åååh.. Har lyst til å dra på farmandstredet og shoppe litt i morgen jeg, men jeg har jo egentlig ikke råd til det da.. Hehehe
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #28 Skrevet 2. august 2005 Missa: Kjenner du Brage Bergåker og Thomas Wiik og sånn da kanskje?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #29 Skrevet 2. august 2005 Hmm, nei, jeg tror ikke det.. Er egentlig ikke fra Åsgårdstrand skjønner du.. Egentlig et helt annet sted i Vestfold.. Men kan nok hende typen min kjenner dem, han er jo fra Horten Men du skal nok ikke se bort i fra at jeg vet hvem de er, bare ikke hva de heter hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå