Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 Jeg har omøbbelert (hvordan i huleste skriver man det ordet??) soverommet og nå får jeg ikke sove. Jeg pleier alltid å ligge på den venstre siden min og mot veggen men sånn senga mi er nå ligger jeg med ansiktet ut mot rommet. Funker ikke. Noen andre som er våkne nå og kan holde meg med selskap?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #2 Skrevet 2. august 2005 Jeg er våken Og jeg tror det skrives ommøblert.. Ble faktisk litt usikker selv.. Hehe
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #3 Skrevet 2. august 2005 Jeg satt og prøvde ut masse forskjellige kombinasjoner. Ommøbbelert, omøbelert, omøbellert osv men ingenting så riktig ut. Ommøblert ser riktig ut da (sjekka på ordbok.no nå og det var visst det ).
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #4 Skrevet 2. august 2005 Hehe, er mange ganger jeg tviler på ord som jeg burde visst Plagsomt det der! Litt for lenge siden jeg hadde rettskriving på skolen tenker jeg Hehe.. Ser du er fra Vestfold, det er jeg og Hvor i Vestfold da?
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #5 Skrevet 2. august 2005 Hehe, ja det er ille når det skjer. Jeg bor i Larvik jeg! Du da?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #6 Skrevet 2. august 2005 Akkurat nå bor jeg i Åsgårdstrand med kjæresten min Før har jeg bodd litt her og der.. Hehe Ikke opp på jobb eller noe i morgen? Jeg har "fri" jeg da, lyst på jobb, men nei da! hehe.. skal bli deilig å begynne på studiene igjen til høsten, er litt lei av å bare gå og dasse..
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #7 Skrevet 2. august 2005 Stilig, er jo så grusomt langt unna det. Hehe, nei jeg har ingen jobb. Driver og søker etter en nå, mens jeg studerer på nettet. Tror jeg setter målene mine litt høyt for jeg har søkt på jobber i Euro Disney og som flyvertinne for Ryanair (som det faktisk ser ut som kan bli noe av, skal til London for å bli intervjuet for det). Hva studerer du da?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #8 Skrevet 2. august 2005 Så på profilen din, vi er faktisk like gamle også vi
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #9 Skrevet 2. august 2005 Så på profilen din, vi er faktisk like gamle også vi ← Artig da!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #10 Skrevet 2. august 2005 Oij, det var jo spennende :D Hadde ikke turt å gjøre noe sånt jeg tror jeg.. Hehe Jeg vil også ut å reise!! Hehe Jeg studerer sosiologi, ganske spennende, men var litt for lite motivert forrige semester, men nå skal det bli bedre! Hehe
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #11 Skrevet 2. august 2005 Endelig ble avataren min ordentlig også Skifta, men en stund hadde jeg bare den gamle bare at den var litt "skvist" sammen .. hehe
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #12 Skrevet 2. august 2005 Hehe, jeg er kjempenervøs. Hvis de vil at jeg skal komme tilbake etter intervjuet må jeg ta 5 ukers kurs og hvis jeg kommer meg igjennom det får jeg 3 årskontrakt. Sosiologi høres spennende ut da! Det lett å bli umotivert av skolen ja.. Jeg kom meg så vidt igjennom ungdomsskolen for jeg var så lite motivert.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #13 Skrevet 2. august 2005 Jeg hadde også vært kjempenervøs Du burde være stolt av deg selv som tør å ta sånne sjanser, mange som ikke hadde turt det vet jeg! Hva slags jobberfaring har du som gjør at du evt kan få den jobben da? Høres jo kjempebra ut Skikkelig drømmejobb da Reise mye og sånt
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #14 Skrevet 2. august 2005 Takk! Overraskende nok trengtes det ikke mye for å få jobben. Ideelt så de at man hadde litt erfaring innen kunde service men jeg har mailet mye med de og tilogmed sagt at jeg ikke har videregående utdanning (holder på med den nå) og de er fortsatt interessert. De fleste kravene var at man jobbet hard, var mellom 157 og 185 cm og kunne svømme, hadde EU pass osv.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #15 Skrevet 2. august 2005 Så bra da Når er det snakk om at du skal begynne i den jobben da? Høres skikkelig kult ut hvertfall Ønsker meg en jobb jeg!! Hehe..
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #16 Skrevet 2. august 2005 Vel, intervjuet er 20 august og hvis de fortsatt er interessert etter det, skal jeg på kurs en seinere dato. Vet ikke helt datoene der. Tar et steg av gangen. hehe Du burde registrere deg hos Aetat, og søke rundt på nettet. Kommer over mange bra jobber der, det er sånn jeg fant denne.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #17 Skrevet 2. august 2005 Jeg har registrert meg på hjemmesidene deres sånn at jeg får mail om hvilke jobber som passer for meg når de får inn noen.. Har søkt på mange, ringt på mange, men har ikke fått noe napp dessverre.. Har ofte fått høre at de har så mange søkere at det ikke er noe vits i å søke engang hvis man ikke har masse erfaring innenfor yrket.. Det er et kjipt svar å få.. Og hvis jeg har søkt så har jeg enten fått nei, eller ikke svar i det hele tatt Og jeg søker jo på helt vanlige butikkjobber osv.. Er veldig lite jobber i Tønsberg/Horten-området nå, og maaange som vil ha sånne jobber som jeg vil ha Dessverre..
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #18 Skrevet 2. august 2005 Uff, ja. Det har jeg møtt på og. Og det er litt teit når man får beskjed om at du må ha erfaring for å få jobben (når det er en helt enkel jobb som butikkjobb), for får du ikke noe jobb får du jo ikke noe erfaring heller. Catch-22 lissom. Ennå kjipere er det nesten å ikke høre fra de i det hele tatt, for man blir jo sittende å lure på hva som skjer.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. august 2005 #19 Skrevet 2. august 2005 Hehe.. Jeg blir så sur at jeg bare boikotter noen av de bedriftene som ikke gidder å la høre fra seg F.eks var jeg på et intervju på telebutikken (lenge siden nå da, ett år siden ca), og da jeg skulle gå så lovte de å ringe over helga, men hørte jeg noe? NEI! Det er det teiteste vet du, når de SIER de skal ta kontakt, men ikke gjør det! Det hele endte med at jeg ikke har satt min fot der igjen.. Hehe.. Barnslig, ja, men jeg ble litt furten på de sjefene der.. Hehe Men en avtale er en avtale da!
Gjest Hel Skrevet 2. august 2005 #20 Skrevet 2. august 2005 Hehe, sånn kan jeg bli og. Det er irriterende det. Jeg har søkt på en hotelljobb i Birmingham men de hadde ikke noe ledig akkurat nå men sa de skulle ta kontakt i september. Skal bli interessant å se om de gjør de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå