Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte selv for 7-8 uker siden og har allerede fått eggløsning igjen. En ting legen og helsestasjonen ikke snakket med meg om. Trudde det ville ta en god stund. Risikerer nå en nr.2 pg av uvitenhet så får se om ett par uker. Skulle vente 3 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk el 8 uker etter fødsel. Var forberedt da de fleste legene jeg var hos, og også på barsel var tydelig på at amming ikke er prevensjon og at man kan få el før en mens. 

Men dette visste jeg selv. Føler det er allmen kunnskap. 

Hvorfor trodde du det ville ta en stund? Er en grunn til at man går på prevensjon. Man er ikke beskyttet fordi man har født barn. 

Anonymkode: 725cb...94f

Skrevet

Lurer også på. Hvordan vet du om du har fått eggløsning? Du sa du er uvitende om at du kunne få barn så fort etter fødsel. Så har du tilfeldigvis tatt en eggløsningstest? 

Anonymkode: 725cb...94f

• Liker 1
Skrevet

Tok oss nesten 5 år. 12 ivf forsøk

Anonymkode: 4fa01...656

Skrevet

Ble gravid etter 6 mnd. På prevensjon... men legen snakket om prevensjon på 6 ukerskontrollen min etter fødsel i tillegg til jeg hadde lest meg opp på det på forhånd. 

sånn i teorien kan du bli gravid uka etter du fødte også. Ikke alle kropper som bruker lang tid på å komme i gang igjen.

Anonymkode: 275d3...602

Skrevet

Her ble det 12,5 måned mellom barna. Så det kan gå raskt, ja. 

Anonymkode: 579a5...89a

Skrevet

Første barn: gravid på første forsøk. 26 år. 

Andre barn: gravid på andre forsøk. 29 år. 

Anonymkode: 94507...70b

Skrevet

Vanlig å starte på prevensjon seks uker etter fødsel. Før det skal man bruke kondom. 

Anonymkode: b4c84...bc9

Skrevet

Kjenner forøvrig to med barn med 9 og 10 måneder mellom

Anonymkode: b4c84...bc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...