AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Det er så vondt at ting ikke har klaffet tidligere og at jeg aldri har opplevd kjærlighet. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne noen. Møter ikke noen i jobb og har lite nettverk. Må jeg gå på bar, cafe osv alene og prøve å komme i snakk med menn? Tinder? Det er så vondt når alt er nedstengt i coronatider og folk er sammen med sine kjære mens jeg har ingenting. Jeg er mutters alene i et rom i et kollektiv. Har aldri elsket eller blitt elsket. Det skjærer meg snart i biter. Kommer fra en vanskelig oppvekst også som har gjort at jeg sliter med tillit og det å finne glede i andre mennesker. Men nå begynner jeg virkelig å merke at det gjør vondere og vondere for hver måned som går. Jeg ønsker jo ikke å ende opp alene. Er det noen som har noen solskinnshistorier som fant mannen i sitt liv i slutten av 20-årene eller senere? Hvordan møttes dere? Eller er alle de gode mennene stort sett tatt? Anonymkode: 3299b...e4c 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Håper det ordner seg for deg❤️ Er 9 år eldre og prøver å finne mann og få barn innen tiden er ute. Anonymkode: 35974...4b4 6
Aliquis Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Jeg tror Tinder er et godt sted å starte, men jeg ville ikke forventet suksess med en gang. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Samme situasjon her. Tinder og byen er jo uaktuelt, er ikke der man møter menn for dating da de aller fleste på disse arenaene vil jo bare ligge rundt. Men vit at du er ihvertfall ikke alene. Anonymkode: d5db4...28d 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 Hvor hen i landet er det du bor? Studerer du noe? Anonymkode: ac6ab...812
norw Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er så vondt at ting ikke har klaffet tidligere og at jeg aldri har opplevd kjærlighet. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne noen. Møter ikke noen i jobb og har lite nettverk. Må jeg gå på bar, cafe osv alene og prøve å komme i snakk med menn? Tinder? Det er så vondt når alt er nedstengt i coronatider og folk er sammen med sine kjære mens jeg har ingenting. Jeg er mutters alene i et rom i et kollektiv. Har aldri elsket eller blitt elsket. Det skjærer meg snart i biter. Kommer fra en vanskelig oppvekst også som har gjort at jeg sliter med tillit og det å finne glede i andre mennesker. Men nå begynner jeg virkelig å merke at det gjør vondere og vondere for hver måned som går. Jeg ønsker jo ikke å ende opp alene. Er det noen som har noen solskinnshistorier som fant mannen i sitt liv i slutten av 20-årene eller senere? Hvordan møttes dere? Eller er alle de gode mennene stort sett tatt? Anonymkode: 3299b...e4c Får sikte deg inn på jevnbyrdige menn. Mange damer som er middels eller under middels attraktive som sikter seg inn på for attraktive menn. 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 29 år og i samme båt, så ingen solskinnshistorie fra meg iallfall. Anonymkode: 1c086...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 3 timer siden, norw skrev: Får sikte deg inn på jevnbyrdige menn. Mange damer som er middels eller under middels attraktive som sikter seg inn på for attraktive menn. Hva er en attraktiv dame? I dine øyne? Bare nysgjerrig. Anonymkode: ce2f3...37d 8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så vondt at ting ikke har klaffet tidligere og at jeg aldri har opplevd kjærlighet. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å finne noen. Møter ikke noen i jobb og har lite nettverk. Må jeg gå på bar, cafe osv alene og prøve å komme i snakk med menn? Tinder? Det er så vondt når alt er nedstengt i coronatider og folk er sammen med sine kjære mens jeg har ingenting. Jeg er mutters alene i et rom i et kollektiv. Har aldri elsket eller blitt elsket. Det skjærer meg snart i biter. Kommer fra en vanskelig oppvekst også som har gjort at jeg sliter med tillit og det å finne glede i andre mennesker. Men nå begynner jeg virkelig å merke at det gjør vondere og vondere for hver måned som går. Jeg ønsker jo ikke å ende opp alene. Er det noen som har noen solskinnshistorier som fant mannen i sitt liv i slutten av 20-årene eller senere? Hvordan møttes dere? Eller er alle de gode mennene stort sett tatt? Anonymkode: 3299b...e4c Det har aldri klaffet for meg heller, gjorde det en gang, og det varte i fire år, ble dessverre ikke ekteskap og barn av det. Er 28 år selv, pg sliter med å finne noen å klaffe med, det er aldri gjensidig. Er bare nettet man kan treffe noen eller gjennom sosiale sammenkomster, røde kors etc. i turløypa er det mange fine menn. Føler også alle de man møter som man føler en interesse for har dame og barn😪😪 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper det ordner seg for deg❤️ Er 9 år eldre og prøver å finne mann og få barn innen tiden er ute. Anonymkode: 35974...4b4 Er det deg som startet den 37 år gammel og finner aldri en mann å dele livet med og er barnløs? Anonymkode: 0eb02...895 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #10 Skrevet 7. november 2020 5 timer siden, norw skrev: Får sikte deg inn på jevnbyrdige menn. Mange damer som er middels eller under middels attraktive som sikter seg inn på for attraktive menn. Hva mener du da? For jeg ser ofte at de mennene jeg kunne tenkt meg er i forhold med nettopp mindre pene damer og damer som konstant er sure og har lite å bidra med generelt. Er selv veldig pen og har mange gode kvaliteter, men er mange menn jeg ikke får fordeom. Og vi er flere. Men mange mindre pene damer som ikke er av toppers kvalitet som går rundt med de altfor pene mennene sine. Så virkeligheten er ikke sånn at bare de pene og beste har mann og barn med de de vil ha. Anonymkode: 0eb02...895 3
Mona123 Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 Det finnes mange menn som også ønsker seg en å dele livet med, du må gjøre ditt beste for å komme i kontakt. Det er lite sannsynlig at man treffer noen dersom man ikke gjør en innsats for å komme i kontakt med nye mennesker. Hvorfor ikke prøve Tinder og slike plattform? Du har jo ingenting å tape! 🥰 Vær nysgjerrig og ha fokus på å bli kjent med folk, plutselig finner du en person du vil mer med! 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 5 timer siden, norw skrev: Får sikte deg inn på jevnbyrdige menn. Mange damer som er middels eller under middels attraktive som sikter seg inn på for attraktive menn. Altså mange mindre attraktive og under middels attraktive damer her jeg bor som er sammen med og har barn med altfor pene menn og at de tør å gå rundt i klesbutikker med damene sine lurer jeg på. Det må du også ha sett en gang? Er lei av at jeg ikke får de mennene jeg fortjener, får heller forbli singel og få barn via donor. Menn vil i hvert fall ikke ha pene og snille koner det er i hvert fall sikkert, er en grunn til at jeg bare er god nok for sex og aldri får dates. Anonymkode: 0eb02...895
Troyamin Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 Siden jeg traff min mann på møteplassen for mange år siden, må jeg nesten få reklamere litt for den siden. 1
Eeemil Skrevet 7. november 2020 #14 Skrevet 7. november 2020 (endret) Prøv igjen og ikke gi opp! Skaff deg dater (utendørs) og bruk tid og krefter på å møte flere. Du må tåle å bli avvist og avvise mange ganger, men hvis du ikke gir opp, så er jeg sikker på at du vil finne noen. Endret 7. november 2020 av Eeemil 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #15 Skrevet 7. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså mange mindre attraktive og under middels attraktive damer her jeg bor som er sammen med og har barn med altfor pene menn og at de tør å gå rundt i klesbutikker med damene sine lurer jeg på. Det må du også ha sett en gang? Er lei av at jeg ikke får de mennene jeg fortjener, får heller forbli singel og få barn via donor. Menn vil i hvert fall ikke ha pene og snille koner det er i hvert fall sikkert, er en grunn til at jeg bare er god nok for sex og aldri får dates. Anonymkode: 0eb02...895 Hæ? Det er jo akkurat pene og snille koner menn vil ha Anonymkode: 4f4aa...0e0 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #16 Skrevet 7. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså mange mindre attraktive og under middels attraktive damer her jeg bor som er sammen med og har barn med altfor pene menn og at de tør å gå rundt i klesbutikker med damene sine lurer jeg på. Det må du også ha sett en gang? Er lei av at jeg ikke får de mennene jeg fortjener, får heller forbli singel og få barn via donor. Menn vil i hvert fall ikke ha pene og snille koner det er i hvert fall sikkert, er en grunn til at jeg bare er god nok for sex og aldri får dates. Anonymkode: 0eb02...895 😱 Med de holdningene dine kommer du til å være singel lenge! Bare å bli venn med kvinne, 37 og barnløs. Dere har noen likhetstrekk og kan sikkert finne tonen. Anonymkode: fd6b6...723 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #17 Skrevet 7. november 2020 28 år er ingenting... bare vent til du har passert 47 å fortsatt ikke møtt en mann...Man overlever på en måte. Eller jeg lever ikke kun eksisterer. Jobb og jobb og atter jobb. Ingen å komme hjem til, feriere med.. man blir vant med det. Om menn har vist intresse? ja de som er gift. URK! Jeg blir kvalm!! Anonymkode: 2d4d9...4bc 1 1
herzeleid Skrevet 7. november 2020 #18 Skrevet 7. november 2020 Har et vennepar som fant hverandre rundt den alderen på tinder. Han litt forsiktig, ikke så veldig kjekk eller med så mye driv, men veldig snill og omsorgsfull, og hun ikke spesielt fysisk attraktiv men med masse kjærlighet å gi. Ingen av dem har nok hatt særlig lett for å finne noen, men de har til slutt funnet hverandre og virker å ha det veldig fint sammen, så solskinnshistoriene finnes absolutt. 5 1
Servicetekniker Skrevet 7. november 2020 #19 Skrevet 7. november 2020 Dumt og ha anonym bruker da viss man vil møte noen.... 4
norw Skrevet 7. november 2020 #20 Skrevet 7. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er en attraktiv dame? I dine øyne? Bare nysgjerrig. Anonymkode: ce2f3...37d En dame som er pen, intelligent, god/snill, morsom og uten for mye bagasje. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå