Gå til innhold

Flytte til utlandet tross corona? Er så lei av Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg flytte selvom corona herjer? Nå er det jo lockdown, men jeg orker snart ikke bo i Norge lenger. Blir deprimert. Skulle egentlig flytte i april men så ble alt ødelagt pga corona. Klarer ikke et år til med dette.

Anonymkode: 1535e...dbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan jeg flytte selvom corona herjer? Nå er det jo lockdown, men jeg orker snart ikke bo i Norge lenger. Blir deprimert. Skulle egentlig flytte i april men så ble alt ødelagt pga corona. Klarer ikke et år til med dette.

Det er vel ingenting i veien å flytte hvis du har en jobb som står å venter på deg i et annet land. Men du kan jo ikke regne med å bare ta en svipptur hjem til Norge når det passer. Da må du jo i karantene.

Hvilket land tenker du å flytte til? 

Anonymkode: 7ce7c...5b0

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har uansett lite hensikt å flytte fra Norge nå. Vi kommer snart mange til å dø av covid. Best å gjøre det hvor du har røttene dine. 
Snart blir vi alle straffet med et mutert virus de hverken finnes vaksine eller kur mot. 

Anonymkode: 59e10...c8d

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke klarer mer av? 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har uansett lite hensikt å flytte fra Norge nå. Vi kommer snart mange til å dø av covid. Best å gjøre det hvor du har røttene dine. 
Snart blir vi alle straffet med et mutert virus de hverken finnes vaksine eller kur mot. 

Herregud, viruset er dødelig for kanskje 1%

Anonymkode: b0779...8d6

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare å flytte hvis du har muligheten, kan ikke sette alt på vent. 

Anonymkode: b0779...8d6

• Liker 2
Skrevet

Hva er det du ikke klarer?

Har bodd i 4 land til sammen, men har man store "issues" med et land som norge, ligger nok problemet hos deg, ikke hele landet.. Kanskje bruke dette året på å jobbe litt med deg selv, være åpen for muligheten av at du tar feil og prøve å være litt mindre dømmende?

Anonymkode: 03c47...b7a

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare slapp av, det finnes vaksiner mot alt. Hvordan skulle de ellers tjene penger på dette?

Anonymkode: 71e3c...a59

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

slapp av, det finnes vaksiner mot alt. Hvordan skulle de ellers tjene penger på dette?

Men de vil ikke finne på en vaksine som fungerer 100%. Det er mer penger å tjene på utvikle en vaksine som fungerer ganske bra, men som en må ta hvert år eller annet hvert år. Da vil de få enorm profitt. 

Anonymkode: d1792...171

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de vil ikke finne på en vaksine som fungerer 100%. Det er mer penger å tjene på utvikle en vaksine som fungerer ganske bra, men som en må ta hvert år eller annet hvert år. Da vil de få enorm profitt. 

For noe tull. 

Anonymkode: 67824...5ec

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke klarer?

Har bodd i 4 land til sammen, men har man store "issues" med et land som norge, ligger nok problemet hos deg, ikke hele landet.. Kanskje bruke dette året på å jobbe litt med deg selv, være åpen for muligheten av at du tar feil og prøve å være litt mindre dømmende?

Anonymkode: 03c47...b7a

Herregud, så nedlatende. Hvis TS er frustrert og lei Norge, så er da det helt greit. 

Anonymkode: 67824...5ec

• Liker 2
Skrevet

Er da ingen som nektet deg å flytte i hverken april eller nå?

Anonymkode: 1bddf...a8b

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg drømte faktisk at de hadde valgt et influensavirus til å massevaksinere mot, siden de muterer og man må vaksinere hvert år.. Blir interessant å se om jeg er sanndrømt.

Anonymkode: 71e3c...a59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...