AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Kan jeg flytte selvom corona herjer? Nå er det jo lockdown, men jeg orker snart ikke bo i Norge lenger. Blir deprimert. Skulle egentlig flytte i april men så ble alt ødelagt pga corona. Klarer ikke et år til med dette. Anonymkode: 1535e...dbd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan jeg flytte selvom corona herjer? Nå er det jo lockdown, men jeg orker snart ikke bo i Norge lenger. Blir deprimert. Skulle egentlig flytte i april men så ble alt ødelagt pga corona. Klarer ikke et år til med dette. Anonymkode: 1535e...dbd Det er vel ingenting i veien å flytte hvis du har en jobb som står å venter på deg i et annet land. Men du kan jo ikke regne med å bare ta en svipptur hjem til Norge når det passer. Da må du jo i karantene. Hvilket land tenker du å flytte til? Anonymkode: 7ce7c...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg flytte selvom corona herjer? Nå er det jo lockdown, men jeg orker snart ikke bo i Norge lenger. Blir deprimert. Skulle egentlig flytte i april men så ble alt ødelagt pga corona. Klarer ikke et år til med dette. Anonymkode: 1535e...dbd Det har uansett lite hensikt å flytte fra Norge nå. Vi kommer snart mange til å dø av covid. Best å gjøre det hvor du har røttene dine. Snart blir vi alle straffet med et mutert virus de hverken finnes vaksine eller kur mot. Anonymkode: 59e10...c8d
Batteri Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg flytte selvom corona herjer? Nå er det jo lockdown, men jeg orker snart ikke bo i Norge lenger. Blir deprimert. Skulle egentlig flytte i april men så ble alt ødelagt pga corona. Klarer ikke et år til med dette. Anonymkode: 1535e...dbd Hva er det du ikke klarer mer av?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har uansett lite hensikt å flytte fra Norge nå. Vi kommer snart mange til å dø av covid. Best å gjøre det hvor du har røttene dine. Snart blir vi alle straffet med et mutert virus de hverken finnes vaksine eller kur mot. Anonymkode: 59e10...c8d Herregud, viruset er dødelig for kanskje 1% Anonymkode: b0779...8d6 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Det er jo bare å flytte hvis du har muligheten, kan ikke sette alt på vent. Anonymkode: b0779...8d6 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 Hva er det du ikke klarer? Har bodd i 4 land til sammen, men har man store "issues" med et land som norge, ligger nok problemet hos deg, ikke hele landet.. Kanskje bruke dette året på å jobbe litt med deg selv, være åpen for muligheten av at du tar feil og prøve å være litt mindre dømmende? Anonymkode: 03c47...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har uansett lite hensikt å flytte fra Norge nå. Vi kommer snart mange til å dø av covid. Best å gjøre det hvor du har røttene dine. Snart blir vi alle straffet med et mutert virus de hverken finnes vaksine eller kur mot. Anonymkode: 59e10...c8d Bare slapp av, det finnes vaksiner mot alt. Hvordan skulle de ellers tjene penger på dette? Anonymkode: 71e3c...a59
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: slapp av, det finnes vaksiner mot alt. Hvordan skulle de ellers tjene penger på dette? Men de vil ikke finne på en vaksine som fungerer 100%. Det er mer penger å tjene på utvikle en vaksine som fungerer ganske bra, men som en må ta hvert år eller annet hvert år. Da vil de få enorm profitt. Anonymkode: d1792...171 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #10 Skrevet 7. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de vil ikke finne på en vaksine som fungerer 100%. Det er mer penger å tjene på utvikle en vaksine som fungerer ganske bra, men som en må ta hvert år eller annet hvert år. Da vil de få enorm profitt. Anonymkode: d1792...171 For noe tull. Anonymkode: 67824...5ec
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #11 Skrevet 7. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du ikke klarer? Har bodd i 4 land til sammen, men har man store "issues" med et land som norge, ligger nok problemet hos deg, ikke hele landet.. Kanskje bruke dette året på å jobbe litt med deg selv, være åpen for muligheten av at du tar feil og prøve å være litt mindre dømmende? Anonymkode: 03c47...b7a Herregud, så nedlatende. Hvis TS er frustrert og lei Norge, så er da det helt greit. Anonymkode: 67824...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 Er da ingen som nektet deg å flytte i hverken april eller nå? Anonymkode: 1bddf...a8b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men de vil ikke finne på en vaksine som fungerer 100%. Det er mer penger å tjene på utvikle en vaksine som fungerer ganske bra, men som en må ta hvert år eller annet hvert år. Da vil de få enorm profitt. Anonymkode: d1792...171 Ja jeg drømte faktisk at de hadde valgt et influensavirus til å massevaksinere mot, siden de muterer og man må vaksinere hvert år.. Blir interessant å se om jeg er sanndrømt. Anonymkode: 71e3c...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå