AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Hvordan løser dere det? Jeg møter han hjemme hos han 1 til 2 kvelder i uka. Da har vi sex til han kommer. Men, jeg føler meg litt som en hore når han aldri vil overnatte med meg. Savner å våkne med hans arm rundt meg. Mange år siden sist . Flere som har det sånn? Anonymkode: 2c111...908
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Er du sikker på at dere begge anser hverandre som kjærester? Hva er hans grunn til at du aldri får overnatte? Anonymkode: bc701...3c8 21
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at dere begge anser hverandre som kjærester? Hva er hans grunn til at du aldri får overnatte? Anonymkode: bc701...3c8 At jeg snorker. Anonymkode: 2c111...908
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Nei, det er ikke vanlig. Han kommer ikke til å endre seg, så hvis du ikke vil ha det sånn, så dumper du han. Anonymkode: 82f33...e99 8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At jeg snorker. Anonymkode: 2c111...908 Jeg overnattet før, men siden han sier jeg snorker så sov han på eget rom. Han snorker også, men nekter for det. Anonymkode: 2c111...908
Rosatoast Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan løser dere det? Jeg møter han hjemme hos han 1 til 2 kvelder i uka. Da har vi sex til han kommer. Men, jeg føler meg litt som en hore når han aldri vil overnatte med meg. Savner å våkne med hans arm rundt meg. Mange år siden sist . Flere som har det sånn? Anonymkode: 2c111...908 Jøss. Dere kan da virkelig ikke være kjærester? Haha. Beklager for at jeg ler, men hallo jente/kvinne - hvor er verdigheten din? Sett grenser for deg selv, yeeze... 14
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg snorker. Anonymkode: 2c111...908 Jeg forstår han også da. Det er veldig forstyrrende hvis man aldri får sove skikkelig. Er det kun i ukedagene eller i helgene også? Anonymkode: bc701...3c8 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, Rosatoast skrev: Jøss. Dere kan da virkelig ikke være kjærester? Haha. Beklager for at jeg ler, men hallo jente/kvinne - hvor er verdigheten din? Sett grenser for deg selv, yeeze... Du hetser andre kvinner på nett og ber om verdighet? Har du tenkt gjennom dette før du postet? Anonymkode: abda9...d31 14
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan løser dere det? Jeg møter han hjemme hos han 1 til 2 kvelder i uka. Da har vi sex til han kommer. Men, jeg føler meg litt som en hore når han aldri vil overnatte med meg. Savner å våkne med hans arm rundt meg. Mange år siden sist . Flere som har det sånn? Anonymkode: 2c111...908 Høres ut som det bare er han som får orgasme? Får du også? Tenker han på at du også skal nyte det? Skjønner at det er vanskelig å sove når den andre snorker høyt. Mange par som elsker hverandre men som må sove på hver sitt rom. Koser dere og gjør kjæresteting? Eller er det bare sex, og så vil han ha deg ut når han har tømt seg? Anonymkode: 82f33...e99 7
Rosatoast Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hetser andre kvinner på nett og ber om verdighet? Har du tenkt gjennom dette før du postet? Anonymkode: abda9...d31 jeg hetser ingen. tenk igjennom din egen seriøsitet før du poster 2
petterm Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har vi sex til han kommer. Men, jeg føler meg litt som en hore når han aldri vil overnatte Har dere sex bare for å tilfredsstille han? 10
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #12 Skrevet 7. november 2020 Dette har du vel laget flere innlegg om før. Svarene nå er akkurat de samme. Anonymkode: 7e3e3...003 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #13 Skrevet 7. november 2020 Det er vel vanlig å overnatte sammen, om du så må gå og legge deg på eget rom etterhvert, og komme inn for litt kos i senga igjen på morgenkvisten? Du beskriver ikke et kjæresteforhold på noen som helst måte. Anonymkode: 20673...d04 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #14 Skrevet 7. november 2020 Ikke aldri, men sjelden. Han jobber en del natt. Og bor ikke aleine men med leieboer. Vi slumrer gjerne litt sammen før eller etter sex. Så jeg føler jo jeg har sovet med ham. Men var veldig fint da leieboeren var bortreist og jeg fikk overnatte med ham. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg snorker. Anonymkode: 2c111...908 Hva gjør du for å ikke snorke, da? Nesespray? Legebesøk? Anonymkode: 7f879...55d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #15 Skrevet 7. november 2020 Hjelper ikke at du sier at han snorker når den som har et problem med å få sove er han. Det er opp til alle voksne mennesker å finne den en løsning på å få seg den søvnen man trenger. Han kunne kanskje hatt et kompromis med å prøve sove med deg en gang her og der, men så lenge han eller du kan legge seg på et annet rom skjønner jeg han godt. Har heller ikke sjans å sove med snorking i rommet, men så hadde jeg ikke blitt sammen med noen som snorker jevnlig heller. Anonymkode: d609f...159 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #16 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hjelper ikke at du sier at han snorker når den som har et problem med å få sove er han. Det er opp til alle voksne mennesker å finne den en løsning på å få seg den søvnen man trenger. Han kunne kanskje hatt et kompromis med å prøve sove med deg en gang her og der, men så lenge han eller du kan legge seg på et annet rom skjønner jeg han godt. Har heller ikke sjans å sove med snorking i rommet, men så hadde jeg ikke blitt sammen med noen som snorker jevnlig heller. Anonymkode: d609f...159 Han eller du ikke kan legge seg på eg annet rom* Anonymkode: d609f...159
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #17 Skrevet 7. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han eller du ikke kan legge seg på eg annet rom* Anonymkode: d609f...159 Bor ikke sammen Sover i hver vår leilighet. Anonymkode: 2c111...908
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #18 Skrevet 8. november 2020 Mener du at han skal overnatte med deg? Selv om snorkingen holder han våken? Skal ikke han få sove da?? Selv om DU klarer å sove når andre snorker, så betyr det ikke at andre klarer det. Folk er forskjellige. Men kan hende at han hadde vendt seg til det, da. Anonymkode: 82f33...e99 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 På 7.11.2020 den 0.47, Rosatoast skrev: Jøss. Dere kan da virkelig ikke være kjærester? Haha. Beklager for at jeg ler, men hallo jente/kvinne - hvor er verdigheten din? Sett grenser for deg selv, yeeze... Kun fordi at de ikke overnatter? For en teit ting å si. Jeg har vært sammen med min kjæreste i snart 3 år og vi overnatter heller ikke sammen Rett og slett pga traumer fra barndommen, uten å gå noe mer inn på det. Men vi er kanskje ikke virkelig sammen da ifølge logikken din? Anonymkode: 139df...104 6
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med min kjæreste i snart 3 år og vi overnatter heller ikke sammen Rett og slett pga traumer fra barndommen, uten å gå noe mer inn på det. Anonymkode: 139df...104 Har du noe imot å forklare litt...jeg ville trodd folk med traumer ville synes det var lettere å ha noen der. Hvorfor er det best å sove aleine? Anonymkode: 7f879...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå