Gå til innhold

Han sier til meg at hans ekser bare var knullevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hans eks sier at han sier det til henne om meg. Hva skal en tro på?

Anonymkode: 40512...51e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ut som en tosk så hvorfor skal du bruke så mye mer energi på hva han sier lenger?

Anonymkode: 98140...7c6

• Liker 7
Skrevet

Da skal du tro at han er en person som ikke har et ryddig forhold til sine nærmeste. Og så skal du avgjøre om du er interessert i å ha et forhold til en mann som ikke har et et ryddig forhold til sine nærmeste.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Akkurat som menn føler seg mest truet av en kvinne med mange sexpartnere, og kvinner ofte lyver om antall.

Så synes kvinner ofte det er mer truende om mannen har mange betydningsfulle forhold bak seg, så dette er vel den mannlige versjonen av å lyve om antall.

Endret av Epictetus
  • Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, Epictetus skrev:

Akkurat som menn føler seg mest truet av en kvinne med mange sexpartnere, og kvinner ofte lyver om antall.

Så synes kvinner ofte det er mer truende om mannen har mange betydningsfulle forhold bak seg, så dette er vel den mannlige versjonen av å lyve om antall.

Så hvorfor si til sin eks knullevenn at jeg bare er en knullevenn?

Skrevet

En to god regel, Ts, er at en skal sjekke hvordan folk omtaler sine ekser før en blir sammen med dem. Har folk negative ting å si om eksene sine, hater de dem og snakker de dem ned? Da er de møkkafolk som velger andre folk de synes er møkkafolk. Har de gode ting å si om eksen, roser de hen og snakker varmt om tiden sammen? Da er dette et godt menneske som velger seg gode mennesker. 

Du skal kun, og kun bare bli sammen med den siste typen mennesker. Med mindre du selv er den første typen, selvsagt. Møkkafolk hører sammen. ;) 

Anonymkode: bf4a8...92e

• Liker 3
Skrevet

Alle damer er på mange måter bare knullevenner.. så ja det gir mening

Anonymkode: 99850...c71

Skrevet

Møtes dere på torsdager?

Anonymkode: 62ef3...60e

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En to god regel, Ts, er at en skal sjekke hvordan folk omtaler sine ekser før en blir sammen med dem. Har folk negative ting å si om eksene sine, hater de dem og snakker de dem ned? Da er de møkkafolk som velger andre folk de synes er møkkafolk. Har de gode ting å si om eksen, roser de hen og snakker varmt om tiden sammen? Da er dette et godt menneske som velger seg gode mennesker. 

Du skal kun, og kun bare bli sammen med den siste typen mennesker. Med mindre du selv er den første typen, selvsagt. Møkkafolk hører sammen. ;) 

Anonymkode: bf4a8...92e

Hva viss eksen FAKTISK har blitt en drittsekk ETTER han fikk seg ny kjæreste?? (han var det ikke før hun kom inn i bildet). Er ikke det rngan DA lov? Vi snakker her om en mann som nå driver med vold og trussler blant annet...

Anonymkode: 2d897...9e0

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtes dere på torsdager?

Anonymkode: 62ef3...60e

ha ha ha ha... knulle torsdag... ja da vet vi mer... :humpe:

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så hvorfor si til sin eks knullevenn at jeg bare er en knullevenn?

Aha. Jeg misforstod. Jeg tolket det dithen at han omtalte sin eks som knullevenn, til deg.

To muligheter:

1) Han ønsker å skåne eksens følelser. Det er vondt å bryte, og ekstra vondt når eksen finner kjærligheten fort etter bruddet. Å omtale deg som knullevenn kan være hans måte å skåne henne

2) Han ønsker ikke å lukke døren til eksen 100%

• Liker 1
Skrevet

Dere er/var vel knullevenner begge to, da. Han høres ut som en drittsekk. Han hadde jeg ikke ville vært hverken venn, knullevenn eller kjæreste med. Det finnes milliarder av mannfolk som behandler både ekser og kjærester og elskerinner med respekt. Hvorfor kaste bort livet på en dust?

Anonymkode: b7b1f...aef

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Epictetus skrev:

Aha. Jeg misforstod. Jeg tolket det dithen at han omtalte sin eks som knullevenn, til deg.

To muligheter:

1) Han ønsker å skåne eksens følelser. Det er vondt å bryte, og ekstra vondt når eksen finner kjærligheten fort etter bruddet. Å omtale deg som knullevenn kan være hans måte å skåne henne

2) Han ønsker ikke å lukke døren til eksen 100%

Han kaller også henne knullevenn til meg. Skåne henne etter flere år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...